Prugna - peste è u so cuntrollu

Si cresce in u fruttu cusciuzzu è fragranti, parechji ghjardinari sò affruntati cun diversità di malatie è peste chì ponu sprupulate a cose o ancu in u cumplettu di privatu. Per impidiscia questu, hè necessariu di prutezzione di u prugnu da e parolle, quale seranu discututi in stu articulu.

I pesti principali di i prugnoli è i metudi di cummattimenti

L'arganu fruttu nantu à u prugnu porta à u fattu chì e foglie pò acchianassi rapidamente di marrone è caduta, è u prucessu di fà un marzu di u pruduttu di vaghjime di a vendita di l'annu dopu hè allentendu.

A lotta contru l'arburatu hè di pulizziari i zucchetti di prugna d'arburi da l'scorcia mortu è u trattamentu cù l'insecticidi "Karate" o "Fufanon". Spraying hè fattu tres volte - prima chì l'inzergata, in u ciucciu è in l'uparazione di u budde.

Un altru pezzu di prugna hè a mosca mucosa, chì fogli in bocca. A lotta contru à questu hè a cullezzione è l'ardenti daveru di tutti i ristretti di a pianta, è in l'altipianu di larviglii, quellu di u lugliu è l'iniziu d'aostu, deve spraying trees with drugs "Fufanon" o "Novaktion".

A serpentece ciumi gialli hè u manghjone è a carne di u fetus, è danni ancu l'ovari. Cù sta pesta nantu à u prune, hè bisognu di puchese cusì cum'è: l'altri adulti avè scrittu nantu à una filmazione, è per fà megliu in tempore nuvellu, è più à prucessa un arburu "Fufanon" duie volte - prima di fiuritura è da a so termine.

U stoccolazione di u fruttu di u danu estressa è a carne di i frutti. Pussessanti è pussibuli cun l'aiutu di una suluzione di saletta di staghjoni sùbitu dopu à u fini di u prugnoriu. A rifurmazioni si rializeghja dopu a vendita.

Ogni tronchi di legno è rami di parechji fruttevuli, cum'è i prugnoli, pesta di u mari, chì hè un scarabe di culore marrone scuru, finu à 4 mm. I mètudi di cumbattimentu hè custituitu è ​​cuminciatu di rami danziati davanti à a spluta di primavera di i scarabeci, spraying of trees with chlorophos or metaphos. Hè cibo abbastanza cun questi suluzione hè bisognu à purtammari l'armali di l'arburi.