Hortensia paniculate "Wims red"

A variété d ' hydrangea di panicu "Wims red" hè un arbulu novu novu, assai bella, longu, cù fiori enormi chì dispruvane un aroma di meli piacè. Inflorescenzi sò cunicale, cambiando u colore da u biancu cremosu à u rosu rosatu è riccu.

A description of the hydrangea of ​​the panicle "Wims Ed"

Hortensia di sta varietà hè un arbulu dicurativu à 1,5 m in altitudine, assai ramificata, cù una corona rounded. I currenti vicinu à l'arburu sò Borgogna-russa, forti, in forma verticale. I fogli, sò grande, ovatu, verde scuru.

Peduncles inorme grandi - finu à 35 cm. L'arbulu accuminzare prima di l'altri varietà di hortensini - versu ghjugnu. L 'alivi in ​​cuntinente finu à a fine di sittembri, in certi volti à a prima ghjàlle.

In u prucessu di u zuccadoru, i pedunculli cambianu pocu in u culore di u biancu cremosu in u ghjugnu à u rosu in u mità di l'estiu, in settembre sò stati saturati rossi. In i periodi chì ci sò fiori di tutti e trè culori nantu à l'arbulu, u hydrangea vi assai eleganti.

Hortensia paniculate «Wims ed» - pianta è cura

Arbusti preferanu cultivà in a penumbra, in un terrenu fugliu è fertili cun un omu pocu attivu. Ùn ùn ci micca tollerà lime à tutti. Pudete pacà in u giardinu chjamatu o in forma di pruduzioni di u gruppu.

Siccomu i hydrangea riferisce à l'arbureti longu, un sognu di piglià in seriu u so sante. È cun l'horticultori attenti di cuncepimentu pò crecià à 60 anni. In principiu, u hydrangea di panicula hè micca particularmente esigenti è quasi micca affettata da e malatie è peste.

Hè impurtante impurtantilu immediata in u latu di a terra, perchè si senti bè solu in loamy, terreni fertili, chì deve esse furnitu di regula cù fertilizanti. Ogni lattice di lattice di Sandy ùn sò micca adattati, per via di elli ancu troppu fastidiu di i sustanzi suttili. Destructive per hydrangei è a mancanza di umidità.

Pruning hydrangea hydrangea «Wims ed»

L'orteneri di podarè propriu vi aiutanu à fà un insetu bush. Inoltre, nantu à un cushioned spiaggia, i peduncles fade. Fate quessu à a primavera, prima di u flussu di sapu. Sì stu momentu hè sbattutu, hè bisognu à aspittà, finu à chì e lea cresce. Cropeglia u stessu in u mumentu di u circulu di sapia attiva ùn hè micca necessariu, perchè duverà danni à a futura fiore.

Prima di curvarle e curculi è frutti spince à u fondu assai. Allora pudete annunziate à i filòsufi d'ultimu annu, i tagghiati à 3-4 ride. Per questu puderete formate una corona bella è curretta.