Perchè ùn ghjucanu micca i zuccheri?

Hè un fattu beni cunnisciutu chì a maghjioni di a maiò parte di e insegnamenti religiosi insistenu à observà diverse restrizioni alimentariu, temporale o permanente. In u Cristianèsimu, queste sò ipidi, in quali i prudutti d'animali ùn sò micca permessi, in l'Islam - solu per i posti ci hè una scumetta di l'usu di carne di porcu , alcoolate è animali cartaggtu in una manera pocu stampata, u Hinduismu recommands respecting the principles of vegetarianism. In ogni modu, unu di i primi posti in termini di restrizioni di alimentazione hè probabbilmente ghjudaismu: i libri sacri rigulari u regulamentu micca solu l'alimentari chì ùn pò micca manghjatu, ma ancu i metudi permessi per a so preparazione. Cusì, per esempiu, hè pruibitu di mischjattà carne è latte, inoltre, i pranzi in a carne chì hè statu mai statu coccu, ùn pò micca esse usatu per preparà platti da u latti .

Pudite i Ghjudei piacenu carne?

In questu cunte in a Torah - Pentateuch di Mosè, in u Cristianescu - parte di l'anticu testamentu - ci hè una prescription unambiguous:

"... questi sò l'animali chì pudete manghjà da tuttu u bistiame nantu à a terra: qualsiasi bisti chì ani sbagliati sò split è un cutu profundo nantu à i piani è masticannu u culu, manghja"

Levitu. 11: 2-3.

Allora, i Ghjudei ùn mancanu carne di porcina, postu chì, anche i prugrammi forccati, u porcu ùn hè micca erbivore - ùn "micca masticatu u culu", è ùn sia micca satisfacatu i 2 e cose necessarii chjamati in i Sagrati.

In modu, cuniglia, cavalli, camelli è orsi, ùn anu micca, ma per qualchì propiu hè u fattu chì i Ghjudei ùn mancanu carne di porch, u publicu hè più interessatu. Forsi a causa si trova in a prevalenza di questa carne in parechje altri culturi, in particulare europeu, ma un santu o cammellu per un europeu hè spessu exotic.

Se parlemu di l'urighjini di sta banna, in seguitu stu cuntu ci sò parechje versioni:

  1. "Hygienic" - secondu, in u clima calda di a Peninsula Arica, ghjè, duvè esse a patria di u populu di u Ghjudeu, a carne grassa è pisanti ùn hè micca cunsigliatu. Inoltre, a carne di porcina pò esse divintata una fonte d'infezzione cù a triquinosi, una malatìa gravissima causata da i vermi parasitari, è l'unica prutezione affidativa contru ella hè pre-frost chì ùn pò esse realizatu in e cundizioni climatichi di l'Arabia.
  2. "Totemic" - sicondu questa versione u porcu o cignale era totemic, i.e. animali sacri di i pòpuli semitici, è a carri di l'animali sacru ùn hè micca stata accettata. Allora, i credenze primitivi fu rimpiazzati da u ghjudisimu, ma i preghjudizii sò una cosa tenacious, cuntinuanu a esistiri unni parechje ùn esiste più per elli.
  3. "Teologicu" - crede chì a prisenza di e restrizioni ci permetta di cumpurtamentu più attività significativa, è da nutrimentu, hè una una accontuosa in quale l'omu sò assai simili à l'animali, a prisenza di l'impedizione in questu puderà di acchjianu questa tema più deliberatamente di l'aumentà a distanza entre l'animali è l'omu è portanu l'ultime vicinu à Diu.

Qualcuni di sti ipotesi spieghenu per quande i Ghjudei ùn ponu micca manghjà micca a porcu hè una quistione difficili. I Ghjudei stessu crede chì questa hè a vulintà di Diu, è chì si cunnosce chì hè imprevisible.