13 paesi in quale una donna ùn hè micca una persona

Esperti internazionale chjamati i 13 paesi cù i cundizzioni più terribili per a residenza di e donne.

Ladini muderni cù l'omini occupanu pusizioni di punta in tutti i rami di l'ecunumia, gestionanu i stati è à tempu à tempu permanente femine è bella. In ogni modu, in u mondu parevanu ancora paesi in quale una donna ùn hè micca una persona, induve hè ogni ghjornu sottumessi à a viulenza, l'insulazione è i malaltii.

1. Afganistan

Questu paese faci u primu in a lista di quelli stati chì e donne si privanu di quasi tutti i diritti. Sò ghjocati di ogni ghjornu sottumessi à a viulenza severa da i so mariti è parenti. L'incessante militazioni militari ubbligatu più di un million viuda in i strati di u paese per dumandà per limòsine à sopravivenza. L'expectativa di vita mediana di e femine afgana hè di circa 45 anni. A causa di a mancanza di assistenza medica qualificata, a morte di e femini in nascita è i so figlioli hè unu di i più altu di u mondu. A violenza domestica, u primu matrimòniu è a miseria sò parti di a vita curta di e donne in Afganistan. Un suicidiu di elle quì hè abbastanza cumuni.

2. Repubblica Democratica di u Còngu

Dona in u Cònicu ùn pò micca firmatu micca documentu legale senza permessu di u so maritu. Ma e rispunsabilità di a pupulazione femine sò assai masculi. I cunflitti militari siveramenti in quellu paese furanuu e donne Congolese per piglià e arme è pele nantu à i linii di u fronte. Parechje avìanu scappatu u paese. Quelli chì sò firmati sò spessu vittimi di attacchi diretta è di viulenza da i beligeranti. More than 1,000 donna sò rapitu ogni ghjornu. Parechji di l'omi murenu, altri sò infatti cù HIV è sò stati suli cù i so zitelli senza assistenza.

3. Nepal

Li cuntenuti militari veni forziunannu li nannini a unioni di partiggioni partisani. È per questu paese, i primuri matrimonii è di nascita sò caratteristiche, chì aghjustanu l'organisai cunsigliata di ghjuvani, perchè unu in 24 donne hè mortu durante a gravidanza o durante u partitu. Molti picciotti sò ancu venduti prima di arrivanu adultu.

4. Mali

In unu di i paesi poviri in u mondu, i ghjovani accaduti sottu fatale genital cutting. Parechji di elli si maritaru à una età curretta è, senza mancu di u so propiu liberu. Tutte e dème una donna morta durante u partitu o partitu.

5. Pakistan

Hè un paese di i costi tribali è religiosi chì sò cunsiderate assai periculosi per i femine. Eccu, u fiancee fruste pò splash acid in face di una zitella chì si ricuspendissi. In u Pakistan, sò parechje freqüentsi di matrimonii tempi è violenti, abusive internu. Una donna suspettata di tradimentu hè stonatu a ferita fisica oa morte. In u Pakistan, circa 1 000 chjucu sò uccisi annu per un dòguulu - l'anu dettu "omicidiu d'assassinu". Per un delittu cumminatu da un omu, a so donna hè sottupostata à culpiscale in gruppu di colpu.

6. India

Questu hè un di i paesi chì una donna ùn hè micca cunsiderata una persona, da u so nascita. I parechji prefittà i figlioli, micca e figliole. Per quessa, tazzi di milioni di e zitelli ùn surveghjanu à u infanticidiu è à l'abortu. In l'India, u secpu di i ghjovani à e cose per cunvince li à pruteghja hè cumuni. Ci hè circa trè mill'anni prostituti in u paese, u 40% di quelli chì sò sempre figlioli.

7. Somalia

Per a donne Somali, ùn ci hè nunda più terribili chì u gravidenza è u pene. I castagnanci di stà vicinu da a nascita sò assai scatti. Ùn ci hè micca un ospitale, senza assistenza medica, ùn ci hè nunda chì pò aiutà cù i nascitosi difficiuli. A donna resta sola cun ella. A violenta passa un ghjornu, è a circuncisioni dulenti hè fattu per tutte e ragazze in Somalia, chì spessu porta à infuzione di ferite è morte. La fami è a sequenza pisanu a vita di a vita di u Somali.

8. Iraq

No tantu tempu l'Iraq era unu di i paesi cù u ritrattu maiò di l'alfabetu femminile trà i Stati arabi. Oghje, stu paese hà diventatu un infernu sectariu veru da e donne chì anu vivente in questu. I parechji sò teme à mandà à e so figliole à a scola, per timore di u so abduzioni o rapa. E donne, chì anu da travaglià bè, sò furzati à stà in casa. Parechji foru evuluti per i sughjetti di i so bè, milioni anu mannatu di fami. A fine di u 2014, militanti statali islamici eseguitu più di 150 donne chì si ricusàvanu di participà à u jihad sessu - a prestazione di serviziu intimi à i suldati.

9. Chad

E donne à u Chad sò praticamenti impotente. A so vita dipende sanu sanu à quelli chì l'intornu. A maiò parte di e femine sò marite in 11-12 anni, è sò pussibuli propiu di u so maritu. E donne chì stanu in l'est nantu à i campi di refuggiate sò propensi à rape è a lotta di ghjornu. Inoltre, sò spessu attaccati da i militari è di i membri di diverse bandi.

10. Iemen

E donne di stu statu ùn pò micca uttene l'educazione, postu chì sò datu in u matrimoniu, da parte di l'età di sette. Empregare a populazione femminile di u Iemen hè u più grande problema di u paese.

11. Saudi Arabia

Per a donne in l'Arabia Saudita, ci sò parechje rigulamenti è restrizioni basati in liggi patriarchali. L'Arabia Saudita hè l'unicu paese di u mondu induve una donna ùn pò micca mancu un caru. Inoltre, e donne ùn sò micca avè u dirittu di abbandunà e so abitanti senza accumpagnà un maritu o parenti. Ùn avete micca u trasportu pùblicu è ùn ne micca cumunicatu cù altri omi. E donne à l'Arabia Saudita sò devenu vistimenti chì cumpurtavanu tuttu u corpu è a faccia. In generale, portanu una vita limitata è reclusiva, stendu in un timore constante è teme e severi punizzioni.

12. Sudan

Dopu qualchì rifurmazioni realizati à u principiu di u XXI seculu, e donne Sudanese anu ricivutu certu dirittu. In ogni casu, a causa di cunflitti militari in u punenti di u paese, a situazione di u sessu di dèttu di sta rigioni hà aghjurnatu. I casu di u so abduzioni, a violazione è u scuzzulu foru hà addivintatu più frequenti. E militanti sudanisi usanu regularment a violazione di e donne com'è arma demografica.

13. Guatemala

Questu paese chjaru a lista di quelli stati chì a vita di e donne hè sottu meziunqua constantement. A violenza domestica è a violazione regulata sò assuduti da e donne da i settori più belli è poviri di a sucità. Guatemala guarantisce secondu dopu i paesi africani in termine di l'incidenza di u SIDA. I assassini di centu cinthi di donne ùn sò micca svilati, è vicinu à i córpi di certi di elli ci trovani noti chjosi di odi è intoleranza.