Dessert dish

I platti, secondu l'usatu pensatu, possu tene diversi, seranu prufonda o chjachja, una volta standard o una forma inusual. Chì ghjè a diffarenza tra u chjucculinu è a so soru - parlate di stu articulu.

In a vita di ughjettu, avemu usatu l'usu di duie tipi di plaques - prufonda per i primi platti è pienu per a seconda. Ma cù u sirviziu festiu, si espone chì ci sarà assai più varietà di i piatti, ancu i platti nantu à a pusizioni.

Caratteristiche di i piatti nantu à a castagna

A diversità di i pranzi di bocca, chì sò sempre picculi pè i pranziati caliu è frettu, a basa pò essa prufonda, se sirveni frutti, bè è cunfizziaria. I picculi sò usati per sirviglie sirvizzi dolce, mousses e gelatine .

U diametru di un platu di cunvalenza hè sempre in 20 cm. A spessu sò distinti per un colorante brillanti, imaghjini di frutti è baga, fiori è altri disegni.

U più nòbbili è eleganti, sicuru, vede parechji platinalli nantu à a porcellana. Solu bisognu di sceglie chè d'accordu cù u disignu generale di a tavula, a so decoru.

Oghje, e tene offre a più scelta scelta di pratiche di qualunque forma è designu. I platti sò più populari. In quantu à i disegni, pò esse mudellu tradiziunale è eleganti, o imagine luminoso è brillanti.

Sì ùn ci hè micca pussibulità o di brama di cumprà platti di porcellana, pudete cunfinate à a ceramica di qualità o vetru. A strada, a pratiche hè un sustitutu degnu di a porcellana d'elite. Cumpagnìa, diffirisci pocu, perchè hè cuparta cun un glaze especial. À a forza, i platti sò superiore à a porcellana.

Solu ciò ch'ella sceglite, ricordate chì un platu nantu à u postu hè un pezzu classic. Hè bisognu di esse prisenti à a tavula di festa, perchè i visitori ponnu pruvà a so missa in maestru.