Martini vetru

Ogni festa o avvenimentu hè accumpagnatu da una festa, chì generalmente offre una varietà di bebidas: alcoòlica è senza alcuni. In quessi casi, accettate generalmente à certu regule per u alcoholicu, chì stabiliscenu: cumu serve (temperatura, pratiche) è utilizate ogni bè vìviu.

Trà tutti i varietà di e ristorante alcoolicu, u vermouthu di a marca tradiziunale Martini detene. Questa vuccu hè cunzidiratu simbulu di una sicurità è di stabilità, è di secular, a manera di vita di u chjamatu "bohemia".

In questu articulu sarete amparà: chì viste per piglià a martini bè cumu, cumu si chjamanu è cumu per bevitali deginu.

Regali di Martini

Martini hè un tipu italiu di vinu aromatizzante, infuziatu nantu à l'erbe (vermouth), chì cuntene 16% l'alcool (à menu di 18%).

Siccomu a martini hè fatta nantu à a basa di vinu biancu o rosatu, hè cunsigliu di serve ancu com'è un aperitivu (prima di u pianu principalu), per rilassate l'alloghji, chì hè di creà un ambiente rilassatu o per smaestà a sete. Per revelà tutte e qualità gustativi di a biera, prima di serve, u martini deve esse friquinta à 10-15 gradi o aghjunghjenu cubi di ghiaccio è frutti cungius (per esempiu: fragole) à u vetru.

Per creà una atmosfera di refinzione, deve esse elettu ciò chì hè bè, da quale invitati inbidu martini. In particulare per u vermouthu di sta marca sò creati vetru.

Martini vetru

Un martini, un vetru martini o una vetru di cuntail hè tutti i nomi di u stessu tipu di vetru, da quale hè cunsigliu per vìviri martini. Hè un vasu rinfriscatu nantu à un vapore elevatu è finu, a parti suprema di quale s'assumiglia un triangulu o cone. Sta forma di vetru hè statu creatu in u 1925, in particulari pà a marca Martini. Prima sò stati impiegati solu in Europa è solu un quartu di un seculu si sò in America.

Hè stata sta forma chì fù sceltu perchè martini ùn cambia u so gustu cù cuntattu prolongatu cù l'aria, ùn pèrdite u so arricurdimentu cusì, è cusì chì a cerveza ùn calene quandu mantene a vetru. Grazie à a parte amara, di beure da hè assai piacevule.

U voluminu di vetru da quale martini hè drunatu varia d'90 à 240 ml. I più cumunimenti usati sò 90 ml cristiani, per i zitelli cù ghiacciu o cù un cólicu piglià 120-160 ml, un grandore volenu (180-240 ml) hè in rarità.

In martins, hè u solitu à serve un bevande cù u metru drape (cun ​​ghiacciata) è i cótezzi basati in martini, spruchendu i viteddi di u vetru cù u zuccheru è u decoru cù una foglia di mint, fette d'oliu o di frutta. Ma di elli ùn hè micca cunsigliatu per vìviri una vinu pura cun un grande pezzu di ghiacciu, per questu questu cupigliuli quadrangulari di u martini fatti di u glass vernice.

U lichen di martini sò cumposti bisognu vetroso, da culurite o cù un cuddinu trasparenti di una forma cônica è un vignetu colore (si trova assai bella in u biancu).

Cumu possu to drink martini ?

Per evaluà u gustu insosita di martini deve seguitarà sti cunsiglii:

Siccomu martini hè stata utilizata in parechji stabilimenti (ristoranti, clubs) per e celebrazione, è in casa per creà una certa atmosfera (romanza, trisorzi), un settore di vetru martini serà un rigalu maravigliu per i ghjovani è e parenti.