Dritti è i funzioni di i zitelli

L'educazione - un prucessu multidetalizatu cumplessu, in quale parechji sianu implicati. Di sicuru, in u primu locu, questi sò i genitori di quale hè a maiurezza rispunsibilità. I maestri sò ancu diretti in l'attività educazione. Partu di u travagliu devi esse spiegatu di i diritti è di i responsabbilità di i zitelli, perchè hè necessariu per u sviluppu di una sucità cumplicata. Qualchidunu di a zitella hà bisognu di e regule di u vignaghjolu chì vive, per ùn avè micca permessu di invucà è micca viulate e libertà di altri citadini di u statu.

Diritti è attributi di i zitelli minori

Pudete scuntate i punti principali di stu tema:

I dritti è i funzioni di u zitellu in casa sò principalamenti stabiliti da i genitori. Ma, sicuru, i bisogni di a mamma o u babbu ùn devenu micca cuntraddizzione di a legiżlazione currente. Di solitu in e famìglie, i zitelli ponnu fà a seguente:

Invece, u zitellu deve cuntene nantu à rispettu di i genitori è ch'elli sughjate di fà cundizioni ottimi è sicuru per u so sviluppu. L'osservazione di e diritti di famigghia è i funzioni di i zitelli favurizanu a crianza normale.

Per separà, hè nutificendu l'impurtanza di avè rispunsabilità per i minori riguardanti a scola. Ogni studientu anu osservatu a disciplina è micca dannu a propietariu tangibule di l'istituzione. I rispunsèvuli di scrivanu ancu à l'altri studienti per ùn viulate i so diritti.

A prutezzione di i zitelli è l'adulescenti

U statu cuntrola a prutezzione di i dritti di i minori . Allora, ancu quandu l'insignava in l'scola , questi funzioni sò maestri. Ùn sò micca educate micca u zitellu, ma ancu averebbe cuntattu educativu cunventu, l'urdinariu. Sì qualchidunu violazioni hè osservatu in rispettu à i diritti di unu di l'alumni, u maestru deve adoptazione appruvata.

I servizii servizii soziunali (l'amministratorii di tutela) cuntrolanu l'observanza di e libertà assignata à i citadini sottiliati. Inoltre, i tribunali sò chjamati in cumpuniri e funzioni. Ma, sicuru, prima di tuttu, i so parenti o tuturi prutegranu i diritti di u zitellu. Tandu deve cura chì nimu è nunda ùn impedisce u sviluppu sanu di a generazione nova, è se ne necessariu, sempre u sempre puderà aiutà l'aiutu di l'urdinarii cummincii à risolve a situazione.