Deprivazione di i dritti parenti di a mamma

A responsabilità parenti è i diritti sò in forza dopu a nascita è u rigistru di u so zitellu. Sti funzioni includeu l'apprentezza è u trattamentu di u zitellu, assistenza à ottinalizà a furmazione, furnisce i cundizzioni di vita, una dieta equilibrada.

Sì à u mumentu unu di i genitori facia maladisciute di rializaranu u so drittu à u zitellu, o posa una minaccia à a vita è a salute di u zitellu, ponu esse funziona per privà i diritti parenti, cum'è e so limitazione.

Deprivazione di i dritti parenti di a mamma: motivi

Tuttu u babbu è a mamma di u zitellu anu da esse responsabilità davanti à ellu. A prucedura per privà a mamma di i diritti parenti ùn ùn difiere di a privazione di i dritti parenti di u babbu. I basi sò l'azzioni chì viole u dirittu è l'interessi di u zitellu, cum'è:

Cumu privà a mamma di i diritti di a mamma?

Per privene i prublemi parenti, hè necessariu di prisentà à a corte prucevule pesante di fallimentu di rializà cumminciutu un puntu, da a lista di cumpetenze attribuita à a mamma.

Solu i seguenti persone pò prupone per a privazione di i dritti parenti:

  1. U sicondu parente ufficiali di u zitellu.
  2. Rapprisintanti di corpi di tutelle è di tutale.
  3. Lu prucessu.
  4. Impiegati di u dipartimentu per i ghjucatorii.

Parechji parienti o altre persone interessatu à prutezzione di u zitellu pudete scrive micca una applicazione à l'autorità tutale di tutela o à u dipartimentu per i minori nantu à a violazione di i diritti è interessi di u zitellu da i so genitori. L'applicazione si deve esse cunsiderata da i prugrammi autorizzati in quartu trè ghjorni, è una decisione hè fatta. U casu pò esse riferitu à a tribunale o a famiglia pò esse spermettiti è ubbligati à i genitori di corrigie u cumpurtamentu in relazione à u zitellu.

Se l'appiecazione hè sottumessa da u sicondu parente di u zitellu, deve cullà i seguenti documenti:

  1. Se u matrimoniu tra u genitori di u zitellu hè statu uffiziale ufficialmente - un certificatu di u matrimoniu o a so dissoluzzioni.
  2. A certificazione di nascita di u zitellu.
  3. L'attu di esaminà a cundizzioni di vita di i genitori o di l'abitudine, chì u zitellu sarà fidatu quandu a decisione hè fatta.
  4. Documenti cunfirmanu u dirittu di u maritu à l'alloghju à u quale u zitellu residen.
  5. Caratteristiche di l'identità di u culpritu è ​​l'attore di u postu di i robots.
  6. L'infurmazioni annantu à l'intesu di l'accusatu è l'attore.
  7. Certificati medichi cunfermendu i malatii chì ùn sò micca cumpatibili cù a criazione normale di u zitellu da u cumandatu.
  8. Cunclusioni di a tutelle di tutelle è di tutale o di u dipartimentu per i ghjucatorii.
  9. Caratteristiche di a parsunalità è i qualità parenti di u cumandatu da i vicini, i duttori, insignendu in l'istituzione educale di u zitellu.
  10. Un certificatu da a polizia o a curti cunfermendu a ferita à u zitellu o spouse da u retenutore.

Ma ancu a distribuzione di tutti sti documenti ùn guarantisci micca una risposta positiva da a corte, in a materia di privazione di i dritti parenti. A maiò spessu, a restrizzioni di i dritti parenti di a mamma.

Sì a mamma hè limitata in i diritti, ùn hè micca capacitu per participà à a criazione di u zitellu, ma pudete, cun permessa corpi di tutelle, vedi. Obbligazioni nantu à pagamentu di sustegnu di u sustegnu sò rijintati.

A privazione di i dritti parenti di una sola mamma hè fatta cù una prucedura standard.

Abandonement di i dritti parenti di a mamma

In i paesi CIS, ùn hè micca esse rinunziata di diritti parenti. L'unicu ciò chì pò esse fattu hè di scrive un affirmazioni annantu à u pirmissu di adopra u zitellu per altri pirsuni è per assicurà di u nutru.

L'adopzione di u zitellu hè pussibile solu dopu à sei mesi da a decisione di privà i diritti parenti, tk. in questa ora u accusatu pò ripigelu di i so diritti.