Sò i figlioli hà battezu in dighjunu?

Parechji parenti sò solu membri di a chjesa nova di a so chjesa (per quessa chì assistenu à a chjesa, ma ùn vanu micca a vita di i credi), perchè ùn tutti ùn sanu di manera di attrule in una situazione particulare secondu l'statutu chjesa. Allora, i genitori chì vulete battezi di un zitellu spessu si dumandanu se possi u battèstu à un zitellu in u viaghju.

Sì, u battèsimu di un zitellu in u postu hè permessa da l'statutu. U sacramentu di u battèsimu pò esse sia un ghjornu fast, è in un locu o fiancu. In ogni casu, prima di settore una data precisa, avete bisognu di cunsultà cù u prete di a chjesa, duv'è stà à battizà u zitellu - seconduce esse cercatu per ellu esse batteziatu in questu o quellu ghjornu.


I tenuti per i godparenti

In più di quistione di i zitelli sò battizati in u viaghju, altru hè altru: quale sò e funzioni di a celebrazione questu ghjorni è cumu si preparanu. Si pensa à battizà un zitellu in un ghjornu di viaghju (per esempiu, in un Natale veloci), pruvate spiegà à i padrasti di u zitellu quantu hè impurtante per elli à viloci in a vigilia di u battèsimu. Dopu avè u battèsimu di i genitori biologici di u zitellu, a Chiesa Ortodoxa ùn impone ogni responsabilità speciale, à u listessu tempu i risposti seguenti imposti à i padrasti:

A cumpletta di u viaghju hè una prova per u credulente, chì prova a sincerità di e so credoi. Ma invece chì u ritimu di u battisu hè spessu percifittu cum'è un tributu à a tradizione, a prova di i padrasti per l'abilità di observa rapidamente hè perceivedu da parechji perde una pretensione raghjunata. Eppuru ùn hè cusì, sta cundizione hè a prova simplice di se una persona hè capaci di diventà un veru spirituale spirituale di u to babbu, o u sacramentu di u battèsimu per i vostri godavvi sò solu un ritu bonu.