Tè sette - porcellana cecina

Ùn ci hè nè u prublema più bellu di un casu o un anniversariu chì un te cerimonialista settore da a famosa porcellana ceca in tutta u mondu. I cosi lignei, pocu pisciali è platelli pò fà fà a cose più estimati è spessu usati, è certamenti prestanu pè tanti, assai anni.

Sellos de porcellana ceca

A tradizione di a porcellana ceca ghjusta volta à a fine di u XVIII sèculu. Per questu tempu considerablemente, i maestri cecchi anu accumulatu una ricchezza di l'experientia, grazie à quale i pratichi di a pruduzzioni lucali si distinguendu di gràzia di cumpurtamentu senza precedente è di pisu ultra-petite. Eccu alcuni di i più famusi di a porcellana ceca:

  1. A marca di una di i più antichi fabbrichi tudeschi ghjucarii per a pruduzzioni di tavuletta di porcellana ha statu longu un sinonimu per una qualità alta micca solu in Europa ma in tuttu u mondu. Hè una quistioni di u manufactura "Leander" , avvicinendu u 110 anniversariu. I platti di sta marca si ponu vistu in e case di stili di cinema, politichi è ancu e residenzi di i monarchi.
  2. Ùn hè pocu populari hè una altra marca di porcellana ceca - "Starorolsky Porcelan Moritz Zdekauer" . A storia di sta sucità principia ancu prima - in u 1810 distanti. Dopu qualchissia, una piccula pruduzzione hà cambiatu e mani da mane à manu, cambiando i nomi, ma mantene e duie e cose chì si cambienu: u nomu di marca in forma d'una àcula cù alti aperti è alta qualità di i prudutti.
  3. I prudutti di a porcellana ceccica "Thun" pò esse ricunnisciute micca solu per u nome di marca, ma ancu da u caratteristicu gustu rosatu di a porcellana stessu. A difezioni di e altre marzii chì u culore rosatu hè assicuratu cù l'applicazione di l'esamillu culuritu, i platti di Thun saranu rosati in i primi stadiu di a pruduzzione. U settori di tè è cafè di sta marca si ponu vistu in a residenza di u capu di u statu ceca.