Pim hè un prugettu d'incrisu chì hè ghjuntu solu per esse bonu!

S'è oghje ùn sia micca truvatu una raggiuni di un surrisu, po esse prestu - dopu à a nostra postulora sarete cuntenta per una settima semaine!

E tutti graziosu una heroina intolerabili dulce - un pinu Indi Pym!

Ùn avete micca cridutu, ma sta picciuttedda di l'Olanda hè ghjuntu quasi un annu d'annu, hà 8 000 abbunati à Instagram, è ancu s'ellu hè assulmente calva, eccu quella di u mussu è e tacchi!

Hè cunnuscitatu chì a razza "magrettu" (priggiuni calvi) hè natu da una mutazione genetica aleatoria di cobaye di più di 40 anni fà, truvata in un laboratoriu canadianu. Allora questi i porchi ùn anu nascutu senza un capeddu solu, è i scenziate cumincià à cruccià cù i guinea pigini. U risultatu di i so labour è l'animali novu favuritu cù un caprettu di pelle è di i pani, chì sò assai assai simili à i porchi. Not that sea ...

Allora, u patrone di u Pym pig - Jessica Pires, dopu a morte di una rata domestica (ere calva), vulia cumpensà a pèrdita, è hà cuminciatu à cercà una nova mascota calva.

Apprendendu nantu à l'esistenza di a razza "porvaru", a zitella persi i so ghjambi è hà risuscitatu nantu à a testa di tutti i criatori in l'Olanda, mentri i so mani ùn era micca stu babu!

"Sugnu solu un tali porcu è l'hà truvatu", a zitella dice ". E avete, Pym l'avete". Sempre hè pronta à cuddle appena ch'ella mi vede, è ella piace ancu di dorme à e mio mani!

U più sorprendu, ma a diffarenza frà e razzi di pezzi ordine è calvi ùn sò micca solu in l'apparenza. Ci voli chì i peccati hè assai più gluttonous:

"Tutti i ghjorni chì a mo mamma entra à a stanza, Pym hè stata chianciata è ùn mancu finisce quandu ellu riceve u so alimentariu!

Ma ùn hè micca solu! In fattu, Pym hè assai amichevule. Ella pacìcia vene in casa cù un cucciolo chì chjamava Roxy,

Canariu Per ...

è dui fugliali domestichi!

In generale, Pim pari di crede chì hè un veru stile di Instagram, induve i fanali senti à ghjornu à aspittà per i novi mimic photos:

"Pym li piaci à prisentà davanti à a càmera", dice a so aziende Jessica, "L'aghju amparatu quì da i primi ghjorni di a mo vita, è finu à noi emu accuminciamu a scena, si porta unterna cun pacienza. Invece, quella chì hè dinò perchè averia subitu u pienu di yummis. Sì, ella ferà tuttu per questu!

Ti ricùardi di ciò chì dicemu di u sonu?