Vestiti certi in u pianu

E vistiti longi sò sempre un simbulu di feminità è eleganza. Ùn hè bisognu à nimu chì sti putenzi sò manifestati da e stelle di u cinema è à l'altri diticuli secular in carpetta rossa, attribuant premie di cinema è premiu. In questa stagione, i principii prutezzione di e donne di a moda era persone àghjunu chjusu longu vistimenti, sgradendu à a restuccia è un aristocrático stile. Questi piani accentanu perfetta a figura, senza creà ancu un suggerimentu di vulgarità.

Cumu vestiti cù vestiti chjappi?

A peculiarità di u vestitu chjusu hè chì ùn ci hè micca focu in nudity è lasciviousness, ma di pudori è restrizzu. In ogni casu, ci sò petri trucelli chì aghjunghjenu una petite sessualità à l'imaghjini:

Cerati sò vistiti longu in u pavimentu in collezzione di designatori

Eghjettini vestiti chjappi sò spessu presentate in e cullezzione di famiglii famosi è di moda. Allora, Elie Saab è Carolina Herrera offerenu i clienti i vestiti stampati cù una modesta cutout "barca" è una manga longa. Certi mudelli di diseggituri diluvenu u scollu onore nantu à i spalle, per dà un toccu di sensualità è di a sessualità. Distinciata da l'avvicinamentu originale è di a splutazioni ultra luxe Bottega Veneta. Ellu offra eleganti cù vestiti di notte maghjina à u pianu, fatti di tessuti fluvii. Modest notches isostanichi sò sopra cun quatru accentuata è fiori ricchi. A listessa idea hè stata cuntinuata da u lighjindariu Christian Dior. E vistiti in u so funzionu modificatu modellu è asceticu, è culori silenziani, diluciati cù u raggiu nòvulu, creanu un sensu di una piccula nakedness.

E vistiti longu cù un cima chjusu fussaru dimustrati da Valentino è Emanuel Ungaro. Eccu l'enfasi hè nantu à e spalle è i ghjuvelli cuntrastanti brillanti, ma in generale i mudelli sò assai riservati è ancu monasticu. Per portà sti vestiti duvete avè bisognu d'un apparenza assai brillanti.