Dutiki Mon Ami

In u mercatu di interessanti calzature creativa, ci era un novu fabricatore chì ùn pò micca stancitu per fà i clienti i clienti cù novità novu. Hè nantu à a marca Mon Ami, chì hè spicializata in a pruduzzione di diversi tipi di scarpi, da stati d' arranotti à stivali è stivali.

Unu di i prodotti più interessanti è culuriti sò i manichi di Mont Ami. A so scarpa hè stata fatta da adupratu ghjunghje invernu. A tradizione di u stufa di corta è u buttuni nubuck, i dufferi sò più ligne è più còmode. A cima di u fugliale hè fatta di tessili impermeable, è a sola hè fatta di poliuretani lumi. Per assicurà chì e stivelli sò guarantiti à fervente i so pedi, i pruduttori sò furnuti cù u furtu di fur è l'isulamentu sinteticu, chì hè in forma di un capu trà i capelli di tessili. U sole di i manichi Mon Ami hè un spicìficu bellu, perchè u friddu da a neve è u ghjuvenu ùn ùn pettu in l'ublu. Inoltre, a sola hè una supirficioni chì prumove l'aderenza à a superficia è impedisce u slipping, chì hè assai impurtante in l'invernu.

Varietà di manichi Monami

I prudutti di i pruduttori cun culori brillanti è stivelli originali. A varieghja includenu stivelli adornati cù stiddi, una stampa per u ghjurnale è una zebra. Questu pumute sò l'argentivi cun un mudernu scandinava modesta sta stagione cum'è vechje, i fiura di ciucieri è mudelli etnique. Per quelli chì prifiriscenu buttone monofònica, Mon Ami prupone prudutti lacati è matte. Boots cun una superficia di vernice bellamente spressu è attraeru l'attinente di tutti, è e stivaletti di uomo sò più moderati in u so designu, perchè pò pudè adupirà cù ogni ropa.

Eghjettini cunsigliate cummincià i manichi di mamma di Mon Ami cù calzini sportivi calechi o jeans cun pipi. Se li pantalutte sò larghebbe, pudete purtàtelu in cima di u buttegiu, ma hè megliu chì i pantaluni si sò stati attaccati à u stivali. Allora tutti l'appruvà u disignu creattivu è u colorante interessanti di u pruduttu.