Boots tacchi

E stizzi di e donne cu tacchi pò cumprà una figura. Sò capace per aghjustà a sofistikazzjoni è u stilu à tutti cù cume, chì ghjè per quessa chì i suchichi occupanu un locu onorevoli in u vestitori di parechji fimmini di a moda.

Cumu si sceglie boots stinchi altri?

Pigliate qualchi ricunniscenza chì vi aiuterà micca di fà micca un sbagliu in scelta boots nantu à una pallitica o u taccu:

  1. Quand'elli sceglienu stivali di u tempu d'invernu, poni attenzioni particulari à a qualità di i materiali di a quali anu fattu. A megliu scelta - stivali d'inviendu cù tacchi alti, fatta di pezzu di veru è furale. Perchè sti materie, in cunparazione cù imitazioni in pelletiu è fur artificiusu, retain better heat and are more wear-resistant. Pruvate ancu ripiglià per i periode di ghiaccio è u ghjacciu nantu à i stivali cù i tacchi culo è i suli grossi. In questu casu, i vostri pedi senti còmusi ancu in u friddu più frìddu.
  2. In a stagione, i scarpi deve esse risparmià di bagnu è umidità. Induvularmente, e stivali bè da u tale in u petra hè permessu di stà bellu elegante è prutegge da u friddu, ma ùn hè micca cunsigliatu di usà mudelli muderni in u clima chjaru. Immediatamente dopu a caminari in stivali cù u prugnu genuu o suede, seranu tacite di salate biancu (chì, incidentale, sò assai difficiuli di libbirà). Per quessa, per questu pezziu, hè megliu cumprà un paru di stivali di gomma o stivali d'altru attuali fatti di materiali artificiali.
  3. Cù l'avventu di i ghjorni warm, assai donne ùn sò micca pressa à parte cù e so stivali. Ogni stagione, i disinatori di moda anu sviluppatu tutti i mudelli novi di stivali di stizza liviana cù tacchi. Unnimu predilettu per parechji anni in una fila chì sò stati lacati stufi bianchi o latti cun tacchi. In ogni casu, preferì sti boots, ricordate chì sanu un armoniu solu in cunglisazioni cù e ligerevuli è volanti.

Pi quantità tutta di novu, anu novu nutà chì i gattivi femini sempre versi speciali charming è sexy in stivali. Dunque, quelli sapori sò una excelentesa addidiczione à qualsiasi l'imaghjini, invevà di a staghjoni.