Dammi ghjuvelli anziani

In u primu, i prudutti di i femini ligate à i costumi nazionale purtate da parechji parsoni, in particulare i nomadi, chì spessu anu da movimentu, è questu crea una bisognu di una robba cómoda. In u livanti, i pantaloni eranu troppu longu di l'omi è di e donne (cù l'eccezzioni di l'India), è trà i pòpuli slavi era lu privilegiu di l'omi.

Variata di mutandine di calenzanas

Oghje, parechji tipi di trousers sò cunnisciuti, chì si sò diffirenti in stile, stile è tela. Sposta da quelli cumpunenti, i pantaloni ponu esse adattati per i calzini in a staghjoni calidez è fridda, apposta per l'occasioni festiva è i viaghji di ghjornu nantu à a cummerciale. Hè vale a pena fiscà à u fattu chì l'estilistichi di i pantaloni ùn sò micca tipici di vestiti europei, è per quessa chì sò difficiuli di cunghjuntà cù u calzate è l'outerwear. Inoltre, i trousers stannu esigenti per l'accessori.

Ci sò 4 tipi di pantaloni:

  1. A larghezza di i pantaloni hè cunservatu nantu à tutta a lunghizza, è per elli diversi assemblei sò caracteristichi. U sicuru nomu di queste trousers hè "trousers indi", a maiò parte di l'omi sò fatti di i so tessuti di u legnu è sò disinniati per a staghjone di l'estate.
  2. I pantaloni strette da i ghjinochji. Un modellu simili era purtatu da u campu di l'armata imperiale, è dopu i guardi bianchi. In spessu, sò creati da tessili calzonii pesanti è sò studienti per a staghjone invernu.
  3. Longa ciutturi, finiscinu in l'area di i turmidi.
  4. Pantaloni medievuli à u mità di u filu: spessu a so larga pò esse agitu cù pezzi è scurciatu à i ghjinochje.

Materie di calzini

Oghje, denomus bloomers di u stilisticu indianu sò populari: queste trousers ùn sò micca assai largamente, altri ani da troppu massiu.

À u tempu d'estiu è mantendu una figura glamourosa, i modelli di satini sò ottimi: in questa stile, a bellezza di l'atlas pò esse dimustrata per u 100% grazi à l'onda chì riflettenu l'esplussiu di u materiale.

Un altru materiali chì favuriziu l'idea di sharovar hè tela. Hè cale, ma à u listessu tempu u tela bè, chì ferma forme mudelli ristritti.

Culore di pantaloni

Quì a suluzione di u culore ghjocu un rolu sekondariu: questi ponu esse di tutti i culori di l'arcucciu è anu un milionu sfumature. Ma u classicu, per suprattuttu, pigghia lu cumannata: i pantaloni nìvuri, marroni è bianchi sò numarosi più spessu per l'opzioni quotidien, ma di culore, blu, oru è culori d'acidus sò pertinenti per occasioni solenni rari, è spessu sò fatti da lumine è ancu tessuti trasluce .

Cosa da troppu pantaloni cù trousers?

U trousers statuniale sò purtati cun:

Pantaloni di moda

  1. A tendenza. Oghje, i pantaloni anziani sò in moda, in particulare multilingua: un tela trasluzcata superpone nantu à un densu in tonu.
  2. Longitudine. A durata di i pantaloni, in particulare finu à i turmidi: solu qualchissori disinfettori suggerenu troppu shorts.
  3. Color. I variazioni di u culu sò ambiggichi: alcuni mudelli sò presentati in russu è marrone, è altri in grishe, biancu è blu.
  4. Cloth. Naturalment, per u tempu di l'invintori, i diseggiani chjenu a lana è a puntata, è per a staghjone di l'estate - chifa chjaru è chjardu.