U Analoperista

In i tempi antichi in Russia, i sposi maritii ferianu u so capelli in duie treni è l'ocuponu sottu un toccu di donna. Eppo i so donne di e diverse classi è di e classi in tuttu u territoriu di a Russia antica (e viddani e viddani), è dinò un povoynik trà e donne chì stavenu in cità picculi provinciale. Ci hè in a storia di a moda povoynik già in u XIII seculu - a ragazza si metti nantu à a prima volta durante a festa di a matrimoniu. I castagni sò migliori di a sposa di una trenza di tezza viaghjate è pusonu sottu à u buttock - stu toccu hè u capu brutta di tela colore. A cerimonia simili hà truvatu in i festività di i casamenti moderni.

Essenza di un ancestru

Iniziatamente, un pannu, una kokoshnik , una magpie hè statu posta nantu à u paternu. Appressu à u XIXu seculu, e donne facianu chjappà com un capelli stipinnati, coperto cun pieno. A donna puderia spaventu i so capelli davanti à u so maritu, cù straneri è altri membri di a famiglia, hà dettu capisce i capelli cù un saccu. Hè inacceptabili per fà un accidenti senza un pannu in a strada, hè cunsideratu una viulenza di l'etichetta è a cima di l'impropia, hè stata surtendu à a strada in calze.

Cumu fòrcesu un analizer?

I ponvoyniki, cum'è altri bietelli, avianu un caratteru cascu è festiu. Casu ponoynik hè cusitu da tessili senzeli è di prezzu: chintz, brocade, tela, satin. U toccu festivu, à u cuntrariu, era fattu di materiali riccu è caru: velut, satin, sita. I ponti avianu una forma ronda in u cima, una banda stretta era stata cun elli. A zitella, cù un capriccio, hà fattu strettu cù un ferita, chì ùn avè micca permettenu u capeddu di vede da stu toccu. Sicondu u ghjornu, festa o simule, un pezzu hè stata pusatu nantu à u celu di manera diversa. Un ghjornu tipicu, un pezzule curputu in meza, i ziteddi attaccati nantu à a parti occipitalu o nuddu attaccò i dui ridu di un pezzu in u quattru. A festa, i zitelli accettaru i nudelli estetichi è pusonu un pezzu di sesti con più precisione, sguassà i so fini in u quattru cun un pinu.

À l'anni 20 di u seculu passatu, u curatireghja hà truvatu trà e donne assai profonda, certi valdi vistinu ancu quì. In i cullezzione di i disinazioni muderni in u stile etnose, u poncho sò prisentati in forma di tappi interessanti, ma ancu in cunglisazione cù un pappu.