Cumu insignà u cane à u bagnu?

A ghjente chì hà decisu prima di cumincià un cane in casa, più spessu ch'è micca, chì, in u primu, hà da fà affruntà parechji difficultà à a so crescente, ùn pensate micca. Unu di i prublemi di prublemi più gustatori è cumu di usu di un cane à u bagnu, perchè ùn hè micca sempri pussibule di passà à u tempu. Inoltre, camina à a strada in certi perjudi sò pruibiti (malatie d'animali, in periodu prima è dopu a vaccinazione).

Hè assai impurtante per insignà u ghjinuu per andà à u bagnu, ma stu prucessu hè assai longu è esige pacienza angèliu. È ùn hè micca un segredimentu chì i sti animali sò intelligente è faciule in furia, ma u furmazioni efficace di u cane à i vignaghjoli d'esse dumandà a repetizioni ripetuta è a riparazione di e sapete. Pieni per puddles chì sò nantu à u pavone ùn devenu esse fisicu. Da u metudu di "whip" hè megliu refuse in questa materia in tuttu. A patience, affettu è a vostra perseveranza sò i cumpunenti di un studiu successu di una mascota.

Regoli Importanti

Per cumincià, u cucciulu deve esse u so territoriu, vale à dì, definisce e fruntieri induve spende a maiò parte di u tempu. Oghje in canighjate per pudè cumprà cumerci di vernieri metalliche, l'altizza chì hè di circa un mità. In l'appartamenti, determinate l'abitazione induve a petite vanu, è stallà in a porta sta questa. U maestru pò fatta facilmente perchè, ma per u cane vi sirvi com'è una fossa. Cusì, per insignà un cane à i bagnu serà più faciule, postu chì l'area di a cugliera seranu significativamente ridotta.

À l'animali hà prestu in prestu lezioni di iegge, in a camara induve ellu vive, duvete sguassà tutte e catule è tapite. Hè u so cucciolu è percive com'è un postu immubiliariu per u bagnu. S'ellu si mette nantu à a rugna, pudete sparisce senza bellu, perchè ancu u lavare più boscatu ùn hà micca libbiratu di a catifa di l'oliu. È questu pudettu hè un recuerdo per u cucciolo chì pudete scrive cusì.

Quandu u spaziu hè priparatu, hè urdinamentu di urganizà un reticciu di casa per i cani, chì pò esse una vacanza normale cù una paletta. Eccu u to ghjacaru si n'andò in a bagnu in casa in u locu tortu. Dampen un pezzu di tissutu cù a so urina è a puscia in a bande. U cucciu rrespundia à questu puddu. Ma ùn aspirarlu di corse da quì. Dopu avè l'alimentu l'animali hà aspittatu 10-20 minuti, è pigliate à a rachetta. Sì u cuddinu pisci, carizziu, sapendu chì hà fattu tuttu ciò chì hè bè. U veru u cane à u bagnu prima di voi? Piglia l'animali à a raffa U prucessu di furmazione per u cucciulu hè bellu complicatu, perchè ùn dispiace micca è ùn fasgianu l'animali cù un nasu in un puddle.

Per riparà u "riflettante" in uni pochi ghjorni, cercache u cucciolo in u bagnu after feeding. Cusì avete infurmatu ch'ellu ùn ci hè solu un modu solu - per entra in a lavanda. Ci hè ancu chì u cucciu chjusu in u bagnu cuntinua a scrive stubbornly in u pianu. Pettite u pianu cun di ghjurnali, è ogni ghjornu susseglieraghju, puliti una à un tempu per mantene l'area à u minimu. In qualchi simane, ancu i più cani stubbornu hà amparatu à caminari in a guantera.

Inodore cun un "scantu"

L'instinctu di u cane hè designatu per andà à u bagnu in natura. Cussì, per plantà una pratica in l'appartamentu hè troppu, ma hè assai possibbili di cumprà un inodore cun un malice per i cani. Questa hè una suluzione bisogna per i cani bianchi di razzi decoratori. Un lavamane per i cani cù l'erba hè una platina regulare chì hè cuparta cun un rug simile l'erba. In u kittu, in più di a guantera è a parrilla, alcunu abbiata una tela absorbente chì vi permette di liberà l'odore persistente è sfavore di l'excremento canino. Ma s'ellu ùn pudendu truvà una napkin, i ghjurnali urdinatore chì ghjustu ancu.