Vittoria di vacanze di ghjornu

U Gran Vittoria ghjorni hè un vacanze nazionale, un tribute di rispettu davanti à a fece di i nostri populi. U ghjornu di a Vittoria si celebrà annunciu u 9 di maiu. In u 1941 a guerra terribiliria vinia à a Union Soviètica, chì durò quattru anni è hà ricivutu decenni di millioni di viti. A Vittoria in a guerra sguazza nantu à l' Allemagne Nazi , u nostru populu guidata 9 di maiu di u 1945, pagu per un prezzu altu. U 9 ​​di maghju hè una di e festioni gloriosu è cumbattiva.

U ricordu di a guerra hè u drittu di tutti vivi

U primu ghjornu di a Vittoria in a storia di u paese fù celebratu dopu a capitulazione di Hitler in u 1945. In questa festa di primavera, tutti l'altizza di l'URSS lindanu un decretu nantu à a cita di u 9 di u Vittore Day, nantu à l'attu di rende a Germania fascista. A primu Parata vitturiosa in u 1945 hà fattu u 24 di giugnu in Moscu. U capu di u 9 di maghju fù di trè anni, è poi di restituurà l'economia ruinata i vacanze anu cessatu temporaneamente di cunsiderà un ghjornu rosu.

Ma in u vintimintu anniversariu di a Vittoria in u 1965 in u calendariu di u URSS, a data vittoria tornava da diventà festa statale ufficiale. Da quellu tempu in questu ghjornu in tuttu u paese festivu di coluti di coralli, fiori à monumenti à l'héros guerri, salute festiu, un suluzione militare solenni cun una manifestazione di tecnulugia in a Roja Square in Mosca è in cità l'eroi di Russia. I cittadini di tutti l'agenzii ciurenu à i monumenti è i monumenti, è portanu i fiori. In a Union Soviètica, ogni famiglia tocava a pena di questa guerra terribili sante. Eghjezze è felicità di i veterani sarani tradiziunali.

A vacanze di primavera A festa di a Vittoria hè amata è revera in Russia è in altri paesi affettati durante a Siconda Guerra Munniali.

A guerra era una tragedia, ma era unità è curaghju, fermendadore è intruglissimu, l'heroisimu militanti è l'amori per a Patria chì aiutaru à u populu Soviecuatu per vince u fascismu di Hitler.

Questa vittoria hè a gloria è l'orgogliu di a Unió Soviètica è a Russia moderna. U ghjornu di a Vittoria hè l'uppurtunità di tributu à tutti quelli chì morse, cummattuti o travagliati in u repertore in questu tempu. A generazione di i veterani hè partutu, è ferma per noi di cunservà una memoria brillanti di l'eroi di a guerra, per amà a nostra patria è esse digià di a so gran testamentu.

U devoziu onorevoli di tutti i populu vivenu per ricurdà chì avvenimentu si celebrà u Vittore Day, per ùn micca scurdà di a maiò fà di i nostri populi è per ùn permettà micca novi tragedii in a storia di l'umanità.