U Bautismu di u Figghiu

In a chiesa cristiana, ci sò sette sacramenti basi, per mezu di quale una persona si cunghjuntanu cù a chjesa è di Diu. È parechji parenti anu una quistione: cumu si preparanu pè u battèsimu di un zitellu? Prima, selezziunate a chjesa chì vo vulete guverna u ritu. U secondu, elettu i godparenti è a mamma, una cundizione obligatoriu - sti pirsuni ùn deve micca maritaru. Terzu, elettu un nome spirituale per u to figliolu, è per ultimamente tutti i cose chì voi bisognu di u battisu - u pattu baptismali :

Signuri basi riggianu di u battèsimu

Inoltre, hè bisognu di cunnosce è cuncepimentu i segni di u populu per u battèsimu di u zitellu:

  1. U ghjornu di u christianu ùn ci era micca disputa in a casa.
  2. A madame ùn deve esse pregnant.
  3. Ci hè un qualchì paràcolore di invitati à a chjesa, ma hè megliu chì solu avete è divinità quì prisentanu à u tempu di u sacramentu.

Inoltre, observendu tutti i signaghji per u battèsimu di u zitellu, assicuratevi di mantene a vela, una tela, un icona è una cammie di battesimu dopu à u sacramentu.

Tridà un nome spirituale

U nome di u battèsimu di u zitellu sia vuluntariu d'ortudesi. Sì chjamatu u vostru zitellu un bonu, ma micca un nome ortodoxu, pudete fà u battèsimu di u zitellu da un altru nome. Sicondu i canoni di e chjese, u nome di battisimu devindicà à u nome di a santa Ortodoxa, in quellu ghjornu u passendi in passaghju. Semu devi esse ricurdatu chì dopu avè u santu chì duvintà chjamà u zitellu, diventa u so patronu è protettore di tutti i prublemi di a vita. Inoltre, ogni nome spirituvule tene in una qualta figura, postu chì u destinu di l'omu, a so essenza spirituale, hè stata chjesa. Dunque, a scelta di un santu, postu chì u zitellu hè datu un second nome, deve avè avvicinatu cù tutte e rispunsabilità.

Conversazione davanti à u battèsimu di u zitellu

Un altru puntu impurtante chì i paisiani anu bisognu di fà cumprà u sacramentu di u battisu hè una conversazione obligata prima di u battèsimu di u zitellu cù u sacrificadore, senza chì tù ùn avete micca permessu di ritu. In ste conversazione, i genitori sò dumandatu quantu spessu iodanu à i servizii, ricunniscinu cumunioni, parlanu di u propiu prucessu di u battèsimu è di a fede in generale. In altre parolle, a cunvegazione prima di u battèsimu di u zitellu hè un prucessu preparatoriu obligatoriu prima di a realizazione di u sacramentu stessu.

Cumu successu u rituu di u battèsimu?

E, sicuru, hè assai interessante per tutti i genitori, è sopratuttu e mamma, per sapè cumu u battèsitu di u zitellu sanu, è per esse a mamma per esse permessa di andà à a chiesa, durante u rituali? Se u battisu si trova dopu à 40 ghjorni da a nascita, a mamma pò esse in a ghjesgia durante u sacramentu. À u principiu di u ritu, prima chì u zitellu hè dipped in a font, mantinni i so godparenti - i picciotti sò guardati da l'amatori, è e zitelli sò godparenti. Doppu lu stessu baninu, i zitelli sò impedite à i missi, è i picciotti danu à i padrasti. Per cumprà u battèsimu, i picciotti sò purtati in l'altare, e e fimmineddi ùn passanu per queste prucedura, perchè hè pruibitu per e femine per esse clergeri in l'Ortodosia. Dopu chì tutti i figlioli sò purtati à i buttoni di a Mamma di Diu è di u Salvadore è datu à i genitori.

Tradizzioni basi di u battèsimu

À u battèsimu di u zitellu, e tradizione di a Cumpagnia Ortodoxa obliganu à i padrasti à dà un certu rigalu à u so figliolu: perchè a padrina cumprende una tapita - una pettine di u battèsimu di u zitellu, una cammisa di battesimu è un caprettu cù lace. U padrunu cumpara ancu una catena è una croce, ma a chiesa ùn hà micca bisogni specifichi per i materiali di a quale anu da esse fatte. A cruciera cù una catena pò esse oru o argentu, è qualchissia preferisce chì u zitellu usa una croce nantu à una cinta spiciale. In più di u donu, u padruttu hà ancu pagatu per u ritu stessu è poi porta a tavola festiva.