Cumu lavatu l'u fornu di fatu vechju?

Surely, ogni mistress spessu si spiecò cumu si lavò u grassu in u fornu . Dopu tuttu, caccià u spray seccu o ghjuntu hè assai difficili. Inoltre, i risultati di i pustulughi sò assai dannuu - in a coccia, puderanu funnione o assicurà à carmillà è acquistà nantu à l'alimentariu, mentre cambienu u gustu è l'arumu di u pranzu.

Oghje, nantu à e stuzzaghji di a tenda, pudemu detecà un nùmmulu infinitu di purificazione di limpezza è di limpezza o di puzzilli per rinfurzà rinfurzati forti. Inoltre, ci sò assai prudutti tradiziunali efficaisi chì aiutanu à purificà u fornu asciugandu cum'è qualsiasi chimicu compru. Hè nantu à quelli chì avemu parlatu cusì.

Cumu lavu un forru assai brunt?

Oghje spessu chì l'arnesi di maghjina per u contru di u vechju grassu ùn sò micca efficace. E duvete aghju dighjà aduprate e ricuperate pruposti in casa.

Ci sò tanti maneri senzilli è boniò cumu per lavà l'u fornu di fatta vechja. Per esempiu, pudete scancerà a pezza cù una suluzione di l'acqua calda è sapori rustulighiti o detergenti dishwashing. U liquidu hè spressu in una vacanza di furmagliu è i pareti di u fornu sò trattati cun elli. A porta di l'appruvisu deve esse chjusu è u fornu hà apiculatu durante 30 minuti, stabilendu a temperatura à 110 ° C. Dopu avè apertu a porta, aspettate chì tutte e ricuperà per friddà è pulisce l'articulu cun un pappu hatu.

I nostri avutri anch'elli sapìanu ancu lavari un fornitu assai bruntatu cù l'acitu. Per fà quì, appigge l'acitu nantu à i muri calziusi, a valdi di furna è lasciate entre 15 è 20 minuti. Dopu à sta prucedura, a terra di focu hè eliminata da un pappu dapperu. Serie più seriu pò esse sbulitatu cù un sbagliale.

Pudete ancu pruduce 1 litru di acqua, 1 culletta di vinagre in un uttellu di vetri resistente à calore è lasciate per bascu in u fornu durante 30 minuti à una temperatura di 150 ° C. Dopu avellu u friscu rinforatu è puliti a superficia cun un pappu hatu.

Per disperse di u depositu più anticu, solu misure l'acqua è l'acidu acìticu in una ratio 1: 1. A suluzione riflette hè appiicata à i muri di u fornu è tutti i siti contaminati, è poi l'aspiccianu a superficia cù u soda di furmellu. In u risultatu, l'idrogenu accumenza per esse liberatu, u vechju grassu si mette persequitazione sottu à e superfici è pò esse facilitatu da un pappellettu lavatu in acqua di savore.

Cunsiderate una altra opción, cumu si lavò un forchetta assai brutta cù ammonia . In questu casu, avete bisognu di applicà l'alcoolità à tutti i so superfici di u dispusitivu, cercle a porta è lasciate da a notte. U ghjornu dopu, u grassu funestu chì hè funtu desbarcate senza rastru dopu per lavà cun una solu solu ghiacciaia.