U Museu di i navi Viking


Danimarca, da a so principiu, hè stata cunigata cù u mari chì si fa, è cù i Vichinghi, chì i discendenti anu sempre vive in l'isuli. E si sorprendenu chì, in a moderna Danimarca, un museu in onore di i gloriosi è i forti guerrieri ùn hè statu organizatu. Cum'è per esempiu, u museu di i navi di Viking in a cità di Roskilde .

Qualessu tipu di museu?

U Viking Ship Museum hè in Danimarca , da e costi di Roskilde. Questu hè u locu più preziosu per visità è spentu tempu cù l'adulti è i zitelli. Stòrici è fannii di i mariti in u settore ci deve vinutu quì per vede di primu i valori chì anu aghjustatu i nostri ghjorni.

Tuttu si cuminciò in u 1962 quandu i pescadori righjunali anu scupertu cinque navi antichi in u fondu di u fiordo: duie militari, duie cummerciale è un bastimentu di pesca. U più longu d'elli era 30 metri à u latu. Quandu fù dettu quandu chì u trovi era circa 1000 anni, i navi da u fondu eranu stati risultati, risorsu è un museu hè statu creatu nantu à a so basa. Quandu si svolge, i navi in ​​inundati apposta per pruteggiri la baia di l'attaccu avimitatu da u mari. Oghje, u museu, in più di i temi di e vittime, combina u cunuscenzi è i sapè à i punti di a navigazione è a cultura di a custruzzione di l'antichità à u Medievu. Ci hè un cittìninu cinematograficu induve pudete viutà documentalistichi nantu à l'scavi di pesu.

Chì ci hè interessante nantu à i navi di museu di Viking?

U salottu di e navi antichi saranu a prima di u tesoru museu. Quì in u futuru avè principiatu à colpi tutti l'artefattiti truvati da l'archeologi sottupati. In u museu ci era una cullizzioni di mudelli di navi, mapei, dipinti, certi elementi chì anu subbitu à i nostri tempi - tuttu ciò chì hè cuncessu cunnessu cù l'amante di Odin. A strada, in u 1990, a cullizzioni di e vapuri di u museu acchianava da novi novi esibiti truvati, è a più grande di nave hè 36 metri longu. Questu hè u primu artefactu vikili per ogni tempu di ricerca.

In u 1997, u museu di i navi di Viking in Roskilde hè stata crescita, è a penisula di u museu chjamatu, induve si trovanu u tarradiciu è u travagliu archeologicu hè aghjuntu. Hè abitata ancu una scossa di i navi tradiziunali danesani. I maestri da u tarrenu in tandemu cù l'archeologi create vapi chì ùn ponu esse distinga da quelli chì i vikili di si navigavanu. Quandu creanu ogni nave utilizate e ricerche anziane è l'antica tecnulugia, nisunu prugressu.

I mudelli di battelli di guerra è i carichi simplici sò stati abbandunati solu per chì ogni unu di quelli puderanu avè abordatu in detail è esaminatu. Una basa di archeologi mantene un archiviu unicu di tutti l'uggetti truvati di l'era. In modu, per via di daredevils hè una occasione di cavallu in una di e navi antichi in l'periferia di a cità.

Cumu pudete andà visità u Viking Ship Museum?

A l'eponymous uttanu cù u museu seranu pigliatu da u trasportu publicu , per esempiu, a ruta di l'autostru No. 203, dopu chì avete da truvà davanti à u museu di i navi di Viking in 5-7 minuti di caminari piacè. À l'entrata pudete piglià è un vechju chì pò esse affettatu .

Cricutu per annu adultu DKK 115, persone per mezu di 18 anni, hè liberu, ma per i studianti - 90 CZK. Viaghju nantu à un vechju navi, imprudentimenti di l'età custruiscenu 80 kroons per ognuna. Da ghjugnu à aostu u museu accoda à i so clientnii di 10 am à 5:00 pm, è da settembre à maghju - finu à 16:00. U ghjornu off di u museu hè u luni.