Danimarca - tradizione è abitudini

Per pudè megliu capisce e caractere di stu paese è i so abitanti, hè assai impurtante per almenu sopra à l'acquazione cù a cultura di Danimarca . E dopu, venutu micca micca solu cù una visita di una visita o un di dui ghjorni, ma per un periodu pocu longu, puderà tandu un oppurtunità unica per attruvarà a vista di u danesi è à cunnosce a so vita più megliu. Eccu, avemu vistu di e tradizione è u cumuni di a Duminica più vividi è insinue, permettenu identifie i so abitanti ancu in l'altra parte di u mondu.

Tracci naziunali di i danesi

A mentalità di i residenti lucali era furmatu com'è u risultatu di l'impattu prolongatu di fatturi peculiali storichi, pulìtichi è ecunomichi. Per quessa, parechji sapienzii di u cumpurtamentu di i Danes puderanu sorpassà i turisti. Avemu a nutà i più impurtanti di elli:

  1. A pupulazione danese hè abitatu eccezziunalmenti: ancu di salarii assai modesti ùn paganu in tribunale i impositi, a quantità chì hè unu di u più altu di u mondu. L'eccezzioni sò solu avienti di partitu di football è i duticelli.
  2. Li Danesi ùn ci piace micca a solitude, perchè un gran numaru di i clubs nantu à interessi sò creati in u paese.
  3. Fumar in locu pùblicu (ristoranti, bars, alberghi, etc.) hè stritamente pruibitu.
  4. Sì avete pensatu à assistisce à l'avvenimenti ufficiali, assumete a responsazione di selezziunà u vostru libru. A gente lucali, cum'è a gente disfatta cù gustu.
  5. Un fattu interessante : in una festa amichevule, cullendu un vetru o torna, vi vede à l'ochji di i interlucutori è dicenu "scal".
  6. Quandu si ncontranu un amicu, deve aghjustà un furtunatu prestu di rigalu, è questu hè appiicatu à l'omi è donne.
  7. In conversazione, i residenti di Danimarca ti piace à dumandà parechje dumande, ma ùn avete mai messu in modu toccu à u sughjettu di a vita privata di l'interlocutore.
  8. In a cultura di visitatori di visite in Danimarca, hè stituitu per vede un rispettu fundatu à i patroni si avete statu invitatu à visita. Per fà questu, dete una buttiglia di vinu, l'anziani - i fiori, è u zitellu, se si - un ghjettu petite. È ùn pruvate à spedizione ricusate una invitu à u cena o a cena: duie volte ùn saria micca ripetitu.

Ohituali etnicu di u paese

Molti di i tradizioni di Danimarca nascinu in i tempi di a antica in prufundità, è i discendenti di l'antichi Danesi cun vigilia. Frà u più interessante è culuritu di quelli sò:

  1. Celebrazione di San Sebastiano. Hè cilibratu u 23 di ghjugnu è, secondu a tradizione, organizanu festività interessanti in questu ghjornu. Inoltre, cum'è un tributu à a memoria di i so antenati, i fogghi di signali sò piantati nantu à a spiaggia.
  2. U Viking Festival. Questa vacanze danese hè in u giugnu-principiu di lugliu in Frederikssun, situatu in l'isula di Zelanda. Doppu quasi 200 Danesi mudificanu in e vestiti tradiziunali di i so antenati - i Vichinghi - è organizanu rapprisagini stilizati è ancu cummattimenti. Questu cù tutti i grandi festi, chì serve pratichi è tagliati di a cucina naziunale , stati accustate à velli ricetti. À u stessu tempu, i tradenze è i cavalli sò aperti in Yellerup.
  3. Fastelavn. Hè cilibatu prima di frivaru. Nanzu à u ghjornu, u cannelu era chjappu nantu à una corda robusta, è un cat era postu intornu. Young Danes, cù un canna, cù un club grossu. U vincitore era quellu chì u ghjornu hà obligatu à u ghjattu per a voce di u cannelu. Oghje, i zitelli in parechji vestiti sbagliati suldati nantu à u cannelu à quale u cat in pezzu hè pegatu, finu à u fondu hè cascatu è i dolci ùn sò micca spartu.
  4. Pruvene i cani lucali per viddà à i postmen. L'statu, anche da u so tesoru, paghe per l'alimentariu di cane, chì i trasportatori cuntrullati cun elli per alimentà i nostri fratelli più chjucchi.
  5. U matrimoniu, chì hè sempre celebratu da l'antichi costume di i Vichinghi. I amate sò cunsiderati ingannati, solu s'ellu i mani di u so babbu si sò uniti da un di elli. I duminii sò "doni d'amore" è un "cimientu di cunflittu" rituali, chì si trovanu tutti i parenti di a coppia. A sposa è u sposu sò ricunnisciuti per cungresi micca immedaneamente dopu a matrimoniu, ma solu dopu a notte di a nuttla. À u listessu tempu, tutti i membri adulti di e dui famiglie portanu à a bedchamber di i ghjovani - hè struitu chì questu hè pruteggià u maritu novu fattu da e fede di e forze maligni.
  6. U cambiamentu solenni di a guardia. Ci hè una piazza in fronte à u Palazzu Amalienborg , chì hè a residenza reale. A ceremimia nclusa a trasfirimentu di putenzi di una cumpagnia di guardia à l'altru è u cambiamentu di guardia in i posti chì sò tradiziunali in a forma di guardia riali: stivali bassi, uniformi di lana è cappelli di fur.

Danesi è parechji ferries love. Di i religiosi cù una scala larga, ci sò Trinità, Natale, Pasqua è Ascension.

À Natale, a famiglia sana hè mandata à i boschi dopu à l'arbre, è ancu fatta cù cola da pezzi di pilia è lana, foglie di fagottu è cunfettu d'ominu di petite trolls - nisse. Perchè ùn avè micca malignu cù a casa, pusonu un pianu cù un pudding rossu d'oliu crudu à upertu. L'arburi di Natale sò generalmente decorati cù guerri di coreli è ancu veli richiamati. A notte di Natale, a famiglia sana manca u patu rossu cù cole rosso è patate è pudete di risotto, sprinkled cù crema è salsa di cirera. In u pudimu ammuccià l'amanduli, è chì l'hà truvatu durante a cena hà u dirittu à un rigalu - un piglet marzapane. In u travagliu, u Natale hè cilibatu durante un sopar especial - Julefrokost. Eccu un avvenimentu assai informale cù i ghjoculi, i canzoni è ancu cun flirting.

Festivamenti pagani di a semana Pancake è Ivan Kupala sò ancu populari. Hè impurtante ancu una celebrazione cum'è u San Martino, quandu l'oca fritta hè stata in famiglia danuta. Questu costume vene da a prufundità di i seculi, quandu un modest Saint Martin hà amparatu da e persone, ùn vole micca diventà un viscuvu. Eppuru, l'olii l'hà datu u so dulore, perch'ellu urdinò i pòpuli di a ghjuridica à manghjà senza mancu in gran cantità.

Tradizioni insegnati da a prufundità di i seculi

Certi tradizzioni è i costi di Danimarca ponu parechje strangeri à l'assai speciale, per esempiu, u matrimoniu. U ghjornu di u casu, sempre infurmatu à u barker, chì i servizii fôru pagati. À u listessu tempu, i ceremònze di cunnessione sò spessu disposti da a cumunità in un dispusitivu. Quandu a sposa è u sposu passava à a chjesa, u crescente di un coru, a riunione di una prucissioni funeraria, a fini d'un carru o a so avanzata da un altru carrettu eranu cunsigli boni signali. I cavalieri masculi chì ùn anu micca una famiglia, anu da entra in galoppu, righjunghja a chjesa è tornanu. Assicendu almenu trè such runs, era per guaranzia una vita di famiglia felice.

Quandu u cortege di a nòde si avvicinavanu à a chjesa, cuminciaru à chjappà tutti i campane è, à a stessa ghjucazione di musicisti: sicondu a credenza, hà prutigatu i soliti novi da i spiritu maligni. In u ritornu da a chjesa, a sposa liugava u pane è i muniti à i zitelli, chì era per assicurà a ricchezza è a nascita di parechji zitelli.

In dinamarca ùn hè una tradizione per sprecchera di canella di i ghjovani novi chì anu aghjustatu à l'età di 25. Hè sprinkled cù questa specia di a punta à i pedi, dopu chì un oliu specificu signaleghja à i rapprisintanti di u sessu oppostu chì l'ughjettu di a so attrazione hè libera.

À l' Isuli Færnete in Danimarca ci hè una tradizioni barbaria di dolphins. Li picciotti chì anu righjuntu l'età di 16 sò cumposti à l'età adulta, participendu à questa cerimonja cù l'adulte. Hè cresce chì, in questu modu, mostranu furore è valutà, ancu chì a maiò parte di i paesi europei ponenu cunnoscia stu usu cusì terrible.