Slovenia - attrazioni

L'Slovenia hè sceltu com'è u locu principalu per l'esse attività per quelli chì anu sapianu di i boni paisaghji, i pitichi pitichi è l'acme cusienti . Questu paese, chì a so attrazioni hè assai diversa, attrae turistere è paesi inexploruciati, ricca cultura è culinaria cusì diliziosa. A migrazione di a maiò parte di e citadini europei, a vita ancu in a capitale, Liubliana , scorri lentamente è calmu, cusì sò idei cundizzioni ideali per studienti attraversi naturali, architettoniali è culturali.

Attraversi naturali

Quandu hà dicisu u verificate in Eslovenia, u locu principali hè occupatu per attrazzi naturali, chì in un territoriu pocu di u paese hè rapprisentatu da un numbru recordu. Frà i più cèle di elli sò i seguenti:

  1. Dui laghi, chì sò cunsiderate unu di i coperchi d'acqua più belli d'Europa. Ci sò situati in l'Alpi Julian è sò chjamati Bohinj è Bled .
  2. In più, hè cunsigliu per visità Divya o u Lavu Salvau , situatu vicinu à a cità di Idrija , chì hè un museu apertu è hè carattarizatu da u purificante esmeralda d'acqua. Dichjate sò i Laghi Triglav , un cumplicatu chì hè custituitu di 7 laghi permanenti è varii.
  3. Cavernes sò ancu frà l'attrazzioni naturali di u paese. Ci hè assai di elli, ma u più visitatu hè u pitone Postojna , chì hè un sistema di caves karst. No menu significativu sò caves Shkocsian , chì sò ingaghjati in un territoriu di 6 km. Atraducanu i turisti bi basi cascati sutturati, è ancu un canyon cun una educazione interessanti (un tipu di ponte), creatu da a natura stessu. Una altra caverna di u paese famigliuVilenica .
  4. À l'attrazioni naturali di l'Eslovenia hè u fiumu di a muntagna Radovna , vicinu à un incasciatu ranchinu alpinu. Ella criò un canyon, chì si trova vicinu à u lavu di Bled. Per un bellu pezzu u locu era impenetibliu, è solu dopu à u 1861 ci sò stati stampati ponti di lignu nantu à u gargu pintu. Piglianu i turisti à un altru turismu in Slovenia - una cascata di 16 metri "Noise" .
  5. I turisti anu sempre a caminari in a vaddi di u Soča , chì scorri versu u Mari Adriàticu. Questi turisti anu videru una trota di marmurie rara è altri tippi di pisci, è dinò u ponte-rigistru di u trenu "Solkan" .
  6. Extremamente interessanti sò i cascate di l'Eslovenia . I più famusi di elli sò: Savica , chì hè una cascata di i so dui cataratas, Kozyak - scorri à a caverna è hè circundatu di una roccia, cum'è una catina invertita, Perichnik - vene da a più alta muntosa di l'Alpi Julian, u Monte Triglav .
  7. U puntu più altu di l'Alpi Sloveni hè u Triglav National Park , situatu in u nordu di u paese. Quì a natura hè cunsirvata in a so forma uriginale, perchè ùn sò micca strutture turistiche, ma u turismu piaghjaricu è di l'esqui sò perfetti. À l'estiu, rafting e altre tipu d'acqua estremu atrae viaghjatori.
  8. Un'altra zona naturali prutetta hè Logarska Dolina , chì si stende à 7 km in u nord d'Eslovenia. Hè interessante per boni cascate bella: Rinka, Suchica è Palenk . I turisti anu offriti à saltà cun u parachutingu o à maestru rock climbing, è ancu per natà nantu à un canzone o per visità una caverna più - Klemench .

Stiche architettonici di i cità d'Eslovenia

L'attrazione di l'Italia hè in u fattu chì e tutte e cità in u paese sò compactu, cumpresa a capitale, Liubliana. Per attruvarà e vedi tutti i posti, ùn ùn duverà longu, ma sò assai diversi chì i viaghjatori ùn ponu aburriri.

Per capiscenu a cultura è amparà a storia di l'Italia, hè pussibile per altri entone architecturale cum'è:

Ljubljana hè interessante per i turistici cù piaghja priculosita è quartieri antichi, è un viaghju in barca per u fiumu Ljubljanica è una scursioni per u Castellu di Ljubljana . Altre castelli famosi di u paese cumpresi: Predjam , Bled , Otočec , Ptuj , Geverkenegg , Shtanel, Kromberk , Shkofya Loka, Mariborsky .

U paese hè rinumatu per un gran numaru di monasteri, chì si trovanu in parechji partiti di u paese, è parechji sò stati cunservati in bonu statu. Ci hè circa 30 d'elli, è solu 5 d'elli sò femine:

  1. Unipochi anu una età assai impencerante, perchè u monasteru Stoïe hè di 900 anni. In u Monestru di Kartuzian di Pleterje , a presentazione di i manuscritti più antichi hè presentata, è ancu quì u libru alcoòlicu "Viljamovka" hè fatta, famosa per esse fatta nantu à a basa di una pâtesi situata ind'i buttiglia.
  2. Hè populari cun turisti è u Monastru Minorite in Olimje. In u 1015 una fortezza era custruita in questu locu, in a fine di u XVI secolo, era ricustruitu sottu u casteddu, è in u 17u seculu un monasteru s'arrizzò. Hè situatu in un locu assai pintorevicu, cumu di muntagni verdi.
  3. Una architettura assai interessante hè un monasteru di Olimpia , hè situatu nantu à u territoriu di un casteddu custruitu in u riligiu. I vittimi avissiru avviamente visitatu u legendariu cumunu Franciscanu in Kostanjevice.

Eslovenia - ciò chì vede, attraversi culturali

Hè pussibule ancu sculaccià parechje interessante da musei chì sò ote in tutti i cità. Uni di elli sò i stessi cum'è in altri paesi europei, per esempiu, u Museo Naziunale d'Eslovenia , a so exposizione ne parolle di u populu svedese, u so modu di vita è di storia. Ma sò qualchissia chì ùn trovi micca in nuddu altru, per esempiu, un museu di l'apicultura, in Eslovenia, sta industria hè assai populari, è u museu cuntene a so tradizione.

Altre ospiti musei in Slovenia include:

Altru turisticu di Slovenia

Quandu decide u circhendu in Eschenna , vale a pena attente à l'altri arti interessanti. Per adulte, viaghjatori cù una visita à i cantine di vinu Cooglo , induve pudete tastate i tipi di vini più famusi, serà interessante.

In u paese, ci sò cultivate aperti, cum'è vechje , è una spluta studjale in Lipica . In such places hè interessante micca solu per i zitelli, ma ancu per l'adulte. Per esempiu, in una scola studiale sò cultivati ​​unichi unichi di cavalli, hè stata scupertu in u XVIe sèculu è ancu opera. In u territoriu di a pianta, ci hè una cullizzioni unica di diverse carri è vaguni, chì era assemblatu di un bellu pezzu per un parlante locale.