Musei di l'Italia

Una svezzia piccola, ma accusa, hè unu di i principii destinazioni turistiche in Central Europe. Malgradu à u mudellu modestu, questu paisaghju si trova assai pupularità trà i viaghjatori di tuttu u mondu, perchè a furmazione di a cultura lucali è tradizzioni naziunali anu influinatu assai da eteri vicini - Italia, Austria è Ungheria. Hè Ssilvania chì devi a so architettura unica è parechji megliu musei nantu à u cuntinenti.

I 8 Musei più populari in Svezzia

In i cullezzione di musei è galerie muderni svegliare sò parechje elementi valenu chì indican chì a regione curretta di a repubblica hà da aspessu longa in a maiò grandi eventi internaziunali. Un tipu di cunferma di questu hè u mitu di Jason è di u palla d'oru, chì suppostu hè statu posta da l'anticu erculu grecu. A strada, hè in parechji leggendi ch'ellu hè u fundatore di a cità più impurtante è di a capitale ufficiale di l'Eslovenia, Ljubljana .

Distinti musei in Svezzia, di sicuru, sò interessanti in u so modu, ma cum'è però hè simplificatu di viaghjà tuttu in una visita. Dunque, vi dugnu un lista di i più fascinanti di elli, induve pudete vedere i tesoru naziunali principali è avè sapè più nantu à a storia di stu statu unicu:

1. U Museo Nazionale di l'Eslovenia (Narodni muzej Slovenije) hè a galeria di arti cintrali di u paese, situatu à u cori di Ljubljana, pocu vicinu à u più grandi parcu di a capitale, Tivoli . A famosa istituzione museale hè divisa in 6 dipartimenti tematii, cumprese: archeologi, numismatichi, grafichi, dipartimentu di l'historia è arti applicati, dipartimentu di almacenamiento è restaurazione è una larga biblioteca. Regularmente nantu à u territoriu di i guerri naziali di a Galleria Naziunale facendo fascinante lectures per l'adulte, à l'impresa è l'educazione, per i zitelli.

Infurmazione di u cuntattu:

2. Museo di Arte Contemporanea Metelkovo (MG + MSUM) - u megliu postu per sapienti connoisseurs di artisti è architetti slovaneta contemporaneu. A cullizzioni di u museu presenta opere d'arti da l'autori di i 20u è 21u seculi, cumpresu Augustus Chernigoy, Jože Chiuha, Riko Debenjak, Bozidar Djakach, Gabriel Stupitsa è assai altri. ecc. U cuncettu di MG + MSUM hè dinamica: in addition exhibi permanenti prisentati in u spettaculu U prisenti è a presenza, esibizioni tempuranee, i prughjetti di l'arte interattivu è l'instalazione, i video curatoriale è i mostra soli di i giovani svinni italiani. Ci hè ancu una grande biblioteca, una sala archivista è una sala di risturazione.

Infurmazione di u cuntattu:

3. U museu di a cità di Ljubljana (Mestni muzej Ljubljana - MGML) hè un altru museu impurtante in Eslovenia, chì hà da priservà è studia u patrimoniu storicu di Ljubljana. Hè situatu in a custruzzione di u Palazzu Turjak à a quadra di a Rivuluzione francese. A cullizzioni unica di u museu di a cità hà più di 200.000 articuli attrufati annantu à l'ultimi mila anni. Tra l'altru, ci sò parechji dimarchji interessanti cum'è a rota di più antica, cù un ardhe di lignu è una fletxa di 40.000 anni di età, ancu fatta di legnu.

Infurmazione di u cuntattu:

4. U Museu di Storia Naturale slovacca (Prirodoslovni muzej Slovenije) hè a istituzione culturale è scientificu più antica d'u statu, situatu à u centru di a capitale, vicinu à l'Opera è u Museu Nazionale. Ellu presenta ricerca in lea, europea è internaziunale chì dimustranu cambiamenti in a biodiversità mundiale. U simbulu di u Museu di Storia Naturale hè u scheletru quasi cumpatori di un mammutiu, truvatu in u 1938 in u settore di Neuwe.

Infurmazione di u cuntattu:

5. Museo di l'alpinismo (Planinski Muzej) - unu di i turisori principali di a repubblica, cuntendu di i sfidi di u sviluppu di l'attività minera in u so territoriu. U museu si trova in nord-ouest d'Eslovenia, in u paesi di Mojstrana, vicinu à u Triglav National Park . A so ricchezza ricca include elementi valenu, documenti è fotografici, chì permettenu sapè assai fatti interessanti nantu à u terrenu è i petti più elevati di u paese. A strada, a scursioni accaduta in spessu cun vedà a film introduttori "A luce di a muntagna", chì rapprisenta a bellezza di u paisagem eslovenu e aumenta a sensibilizazione di a diversità è a ricchezza di u patrimoniu naturali, culturali è storica di u nostru mundimu sublime.

Infurmazione di u cuntattu:

6. U Museu Militariu "Pivka" (Park vojaške zgodovine Pivka) - in fattu, hè un parc unicu dedicatu à prisirvà è a prisentazione di u patrimoniu storicu riccu di l'Eslovenia è cun énfasi à l'equipa militari. Lu cumplicatu hè situatu in l'area di l'antica castagnera taliana è più tardi iugoslava è include a fortizza vicinu "Alpine Val". A mostra custituiscenu diverse tanke è veiculi blindati da a Siconda Guerra Munniali è a Guerra di l'Età di u Ghjoviu, ma l'attrazione principali di u museu hè u P-913 Zeta, sottumannu iugoslavu, chì fù datu à a repubblica è ricustruita a petra da l'ex almirante Marian Pogachnik.

Infurmazione di u cuntattu:

7. Museo di Illusions (Muzej iluzij) - u megliu locu di a capitale per una splutazioni famigliale di famiglia cù i zitelli. U museu presenta più di 40 tesi è ologrammi diretti à cambià di cunzizzioni sia per l'illusione ottica. Duranti a visita turistica, visitate a sala di antigravite, visitate u salone traspurtatu sottu à 90 ° rialità è passendu u vunciu di vortici.

Infurmazione di u cuntattu:

8. A Casa di l'Esperimenti (Hiša eksperimentov) hè u primu centru scienticu svegliu in l'stile di bursale, pensatu per l'adulti è i zitelli. Hè quì chì i langue di musei popularizzate a scienza è pruvince chì l'apprendre pò esse fun. St'ambituali permanente custituita 60 exhibiti quasi interattivi, chì pudete in usu liberu è toccu. A cullizzioni cumporta diversi zoni: da illusione ottica, percepzioni è arti (imaging o animazione) à a medicina.

Infurmazione di u cuntattu: