14 cose leghji chì cambiammu u munnu di a moda per sempre

Pruditu ogni zitella in u vestitariu possa cose chì sempre sempre in a cima di pupularità. Appena una volta, sò stati custanti in u mondu di a moda.

U modi cambiamenti per regualità, ma à a listessa ora ci sò e cose chì anu statu populari per più di una documenti d'anni è, probabbilmente, per sempre. A vostra attenzioni - i cosi di cultu chì anu cambiatu u mondu di a moda, è i persone chì l'inventaru.

1. Bra

Hè diffesu imaginate un vestitori di a donna senza bras. Una cosa sìmula apparente in l'antichità, quandu e donne facìanu un bagnu in bassa, apparechjate cuspirata, ma u scrittu familiaratu di u bra hà accuminciatu a ricivite in u principiu di u XXu seculu. À u primu, e donne ùn ùn ampariscenu micca questu interessu largu, cuntinuà à portà corset. U primu a pruduttu sustene a marca Caresse Crosby. I mudelli anu migliurità constantemente, è prestu prestu pratica è belli bras sarani assai populari.

2. Minisca

Nta l'anni 1950, in Londra, a moda designer Mary Kuant, chì avia una piccula buttrega induve a ghjente vinia per novità in moda, pone u tonu per a moda. A fini di u 1950ini, i mini-faldesiani aparicati nantu à i burselli, chì si sparghjianu rapidamenti versu u pòpulu, ma à u stessu tempu causaru un gran numaru di disturbi à u mondu. A causa di u fattu chì i se anni di u 1960 facìanu esse ribelli, è a ghjente camminava à parechji esperimenti, a mini-faldda divintò assai populari, è prestu Jacqueline Kennedy figghia davanti à u publicu. Un pocu tempu passava, è Elisabetta II palesa Maria Cuant cù l'Ordine di l'Imperiu Britannicu.

3. Calziuni di nylon

Calzi apparutu longu, ma finu à u XXu seculu, e puderanu chjamate i mudelli di sita o di crapa chi eranu spilati. A situazione cambiatà quandu in u 1935 l'affari Americana DuPont hè stata cun nylon. Allora nantu à e stalle prestu finamente ghjustu è, à a stessa durata, i medichi fermichi, è e donne solu "si sò crazy". I rapprisentanti di u sessu fieri cumprà cumercimenti mediezii di nylon à bonu prezzu, per quale puderanu dimustrà i so bè ghjetti. Oghje hè difficiule di truvà una donna chì ùn hà micca un paru di nylon calze o ghjira in u so vestitori.

4. Appartamenti Ballet

A basa di fà i sapori di balletimi favuriti sò i scarpi di ballet. L'inventaru in u 1947 da Rose Repetto. Hanu ricunnisciutu per a so magnifica Brigitte Bardot è a film "E Diu hà creatu una donna". In u 1957, Salvatore Ferragamo hà pruduttu per i scarpi di balli Audrey Hepburn di suede nè, chì hà suscitatu l'admirazione di u publicu. Sicondu l'urdinati, e donne moderni anu in u so vestitariu ùn hè micca un paru di ghjira di ballet, perchè sti zucchetti sò assai corsi è versatili.

5. Bikini

L'omi pudessinu diventanu figlie fugliali in boni vistimenti di battaggi separati da u 1946, dopu chì u dancer Michel Bernardini scalò à u podupu in una bagnu in a vistitu di u rimettu Louis Rear in Paris. À u primu, un vestitu cumvidante hè cunnisciutu cun un grande scandalu, è si hè mortu solu dopu à pochi anni. L'onda di pupularità per lavurini separati s'arrizzò dopu chì escevanu esce fora Marilyn Monroe è Brigitte Bardot. Un altra fattura interessante: u nomu di u swimsuit fù sceltu in onore di l'isula corale di Biquini, induve i prucessi di bombardi nucleari eranu fatti.

6. Sunglasses

Massivamente per fà vetru, chì prutegenu da u sole, principia in u 1929. Prima sò stati venduti in i spiaghjani in New Jersey, ma dopu un pocu pudendu esse cumpratu in ogni locu. Sette anni dopu, i vetrule cù filtri light polaroid appeared on the market. Grazzi à l'astri chì attentanu à l'usu di l'ùtili per agisce per daveru da l'amatori, l'accessori sò diventate assai, è cuminciaru à utilizà micca solu per a prutezzione di u to oliu, ma ancu com'è accessori di moda.

7. Jeans

D 'Italia, in u 17u seculu, era un pappagallo en tela, chì era chjamatu "genesi". Solu à a fine di u XIX seculu, Livai Strauss hà ricivutu una patente per a fabrica di tuta per i travaglii chì anu petite peri muniti, soldi è cunchli. Dopu quellu tempu, i jeans sò diventati populari: anu merchenzie da i cowboys, stevedores è cavalli ore. È a firma Livaya hè sempre assai populari - hè u listessu Levi's.

8. A cappella

Dopu tali vistimenti cusì cum'è e capelli, a ghjente hà amparatu in u XV sèculu, quandu, in i fieri in Russia, principià à prupone una ropa ligera, purtata da l'Asia. Anu avutu e proprietà termale, ma eranu assai voluminoso, chì ùn l'hà micca fattu di moda è bella. I ghjuvelli populari avianu pochi grazzi à u disinatore francese Yves Saint Laurent, chì hà designatu una chjave lumetta è elegante. Molti volteri vulianu divintà i patroni di questi supirficiali, è dopu una prisenza ind'u saccu ricivutu una distribuzione massiva.

9. U vistitu nìuru petite

Parechje ghjente cunniscite l'espressione chì l'armunizadori di ogni donna devu avè un petit vestitu tutale, chì era inventatu da Coco Chanel. Ci sò parechje legends associate cù a so aspettu. Allura, ci hè una versione chì u moda di a moda francese ùn hà micca vistutu vestiti fancy è lush, è hà vulutu pruponvi un novu novu di una donna muderna. Sicondu l'altra informazioni, Chanel hè stata cun vestitu in u 1926 in memoria di u so amatu, chì era mortu. A ora, un vestitu tuttu è un simbulu di l'eleganza è u gustu assolutu, è tutti sò sicuru chì micca mai surtutu di a moda.

10. Bag-clutch

Hè bagagli simili à l'embutidosi apparevendu in u 17u seculu, quandu e femini anu da piglià porte pijenu nantu à i so mutò, chì anu chjusu per stretchi i cordoni. Un tipu specchiu di clusters eranu ministri, chì eranu fatti di priziosi materieali. I mudelli cù una forma chjara è senza presenti firmati in u XIX seculu, eranu assai attrattivi è eleganti. E l'anziane pupulari sò stati fatti da Christian Dior. I pruduttori rigulari offeranu mudelli novi di mudelli, spiriminteghja cù a forma, usendu diversi materieali per a so fabricazione è numerosi decorazioni.

11. Calzature tagliu

Se ti scavalcate in a storia, pudete ghjunghjite à a cunvinzione chì, prima di u settore di u XVII secondu in taccasi, eranu micca solu l'omi. In u Medievu in l'Auropa, i scarpi cun una sola alta di ghjuvacca era populari, perchè i vostri pedi ùn fate micca bruciatu per l'impuru. Se ritene ancu in u storicu, in u seculu XIV, i scarpi cun tacchi sò vistu à i cavaleri, perchè ùn ùn sciddiche micca in u stirrup. In quantu à i mudelli moderni cù una hairpin, chì sò assai populari trà e donne, parevanu attraenti à u XX sèculu.

12. U Vest

Un altru pupulari chì ùn hà micca svaniale da a moda durante parechji anni, hè stata inventata da u Coconutele magnifique. Era u primu a nutà chì sta parte di a forma di u mari si pratiche perfetta à e donne. Chanel cuminciò à cumprà suatichori strisciati in i so cullezzione, si sparghji rapidamenti e divinni pupulari.

13. Abbigliu di culura

Durante a Prima Guerra Munniali, e chjovi specifici per i piloti eranu chjamati in America, chì eranu chjamati a bomba. Eranu assai piacevuli di vèstinu, prutiggiati da u fredu è hà vistu bella. In u 1928, a sucetà Schott per i motociclisti vinniru cu una nova cammisa di coghju cù una cremella, chì fù cunnisciuta com'è una cunchita di coghju. À u tempu, questa fugliale hè diventata cumune di u populu, è tutti grazii à l'estremità mundiali di u cinema è di a musica, chì spessu cuminciaru à vistinu in ghjuvelli di coghju, affissante i tendenzi.

14. Capa di un Macintosh

In i cullezzione di parechji famusi disinfettori ci sò scogliati eleganti, chì sò pratichi per u fattu chì sò stati sbuchjuli di u rimettu à l'acqua. Anu parechje per l'azzione: u chimicu Charles Mackintosh hà realizatu i esperimenti prublemi, in quale ellu hà gusatu u so giacchinu nantu à a chaise. In u risultatu, truvò chì dopu chì u tisu hà iniziatu à repelle l'acqua. Doppu un certu tempu creò una sucità chì hà principiatu à fabricà pruduttu.

Leghje ancu

Prima, tali robba ùn era micca populari, perchè era smelled di gomma, scorcia in u fretu è frettu durante u calore. I prudutori travagliavanu à migliurà a materia è eventualmente truvaru l'opzione ideali. Prestu, i caprini fubbe diventatu cumu trà e donne è l'omi.