Slomškov Square

Maribor hè a siconda cità più grande di a Sardegna, situata in a parti nordestu di u paese in i dui banca di u fiumu Drava . I turisti ùn anu micca sceltu issiuli privati, ma per esse imbuviati cun un charme especial, a tranquillità è l'incantu d'antichità strade saranu. Quandu visitava Maribor, hè micca difficiule per miss a piazza da a vista di Slomškov.

Chì ghjè u locu?

A Slomškov Square (Maribor) hè un locu unicu, spiciarmenti pupulari trà i turisti, perchè hè quì chì i megliu hoteli, ustarii, cafè è bars si trovanu. A piazza custodieghja l'ospitalità in Slovena, postu chì hè impussibile di ùn abbia da quì senza avè tastatu i platti naziunali o europei. Dopu un longu passaghju per a cità, assai turisti torna in Slomškov Square, chì hè di ricusalli e forze, rilassate è admira l'architettura.

L'attrazione hè stata chjamata in onore di u tradizionale Anton-Anton Slagshek, hè a cità chì devi a so prisenza. A l'iniziativa di u viscuvu, l'amministrazione di u diocesi levantina hè trasferita da Andraj à Maribor in u 1859. Ma hè statu rinuminatu solu in 1991. U nome più anticu di a piazza hè Kirchenplatz, perchè quì hè a iglesia parroquial di San Giovanni Battista.

Chì ghjè notu di u spaziu?

L'aria hè faciule per ricanusciarvi cù a lampata columnata gòtica, custruita in 1517. Fici parti di l'entrata à u cimitè di a cità, chì era stata distrutta duoppu, solu i membri di famiglie nobili di Maribor foru sipulati. I tuli chì anu scupertu sò stati inclusi in u muru internu di a chjesa. L'ultime si trova in u centru di a quadra, ma era custruitu in a prima mette di u XIIesimu seculu. Perchè l'edificu fù sceltu un stile romane, è a Chiesa di Table era una basilica trilata.

L'attrazioni hè in un locu convenientemente, da ellu puderete à altre locu interessante di Maribor. A catedrale di a diocesi di San Giovanni Battista, u teatru naziunali è u café-bar Tildo sò situati assai vicinu da. In puderete rilassate dopu un tentativu è longu passaghju per a cità. U cafe-bar serve i vini naziati naziunali, musica bona musica. À notte, i luci di e strada sò luminati, perchè i locauri è i turisti ùn disperse micca finu à a notte di notte.

A Slomškov Square (Maribor) okkupa una zona più chjuca trà l'Università di Maribor è a Cattidrali. Ci sò parechji spazi verdi, arburi, chì serve par un antra fondante per i fotografia. U park era statu scunfittu in u 1891, è un seculu dopu li monumenti eranu chjusi à u famosu rinumitu argentu.

L'aria hè circundatu di stati edificati, sia in bellezza è significatu storicu. In u parcu hè una piscina di zitelli cù una sculture, parti di u munumentu creatu da u maggiore ebbreu Gabriel Kolbich. Caminate per l'area, pudete attruesciate una luminaria di l'era romana di u primu oimu seculu AD.

Cumu ghjunghje?

A proximità di a piazza hà una strada di trasportu pùblicu, à u quale u numeru di l'autobus 8 righjunghji. Dognu chì u postu hè in u centru di a cità, pudete avè ottinutu camminendu è vede e case di Maribor .