Pikk Street

Una di e più famose di e carru di Tallinn - Pikk hè situatu in u Vechju Città . Ogni turistu chì visita a capitale di Estonia , per certu almenu una volta passava per questa famosa avenida.

A storia di Pikk Street in Tallinn

U primu menzu di sta strada data di u 1362. Dopu questu tempu, hà cambiatu assai nomi ("A Strada di a Costa", "Long Road", "Pitk"). Ma u destinazione principale di a strata facia micca cambiatu. Hè sempri u ligame trà Nizhny Novgorod è Vyshgorod. Finu a ora, mantene a parte di a forte furtizza, chì diviziu a parti feudali di a cità da i mercaderi. À quell'è chjamatu ancu u Muro di Distrusti in vista di l'aggravamentu di i relazioni trà i diverse strata di a pupulazione in Tallinn. È in u XV sèculu nantu à a Rue Pikk, parechji porte volte voltu, chì eranu chjusi ogni notte à 9 o'clock, è i guardi vulevanu chì ùn ci era micca cuntattu cù u "top" è u "bottom".

In u 1687, Pikk Street addivintà u primu in Tallinn, chì era cuparti cun una superficie allughjata. In i seculi XIX è XX, sta strada era a "arteria" urbana principali, chì culloca u portu è u centru. Ci era parechje barnaghjoli nantu à a strada, chì i mercaderi utilizati per salute i so suminatori.

In u tempu suvieticu, l'abitanti di Tallinn accuminciaru a evitari Pikk Street. A raghjilla hè stata a distribuzione di parechji uni di a KGB, è a spire di a chjesa d'Olaf fu utilizata da l'autorità soviètica per "jam" the signalaghji di a televisione finlandese. Ma doppu l'Estonia accurdò l'indipindenza, a storia legendaria torna à statu un postu favuritu per u passatempi di turisti è turisti.

Ciò chì vede?

Quasi tutti i chjassi di Pikk Street di Tallinn anu un valor culturale è storicu. I fancianti di l'architettura piganu un fervidu spiciale da u caminu. Stemma voltegi gòtici sò rimpiazzati rapidamente da facciate arnurovskimi eleganti, è e vitture medievali medievali sò contatti à e strutture eclettichi muderni.

Una selezzione di i più persunifici edifichi in Pikk Street in Tallinn:

In a Pikk Street in Tallinn sò parechje istituzioni solidali: l'Ambaissada Russa (N ° 19), l'Ambaissada sueca (N ° 28), u Ministeru di l'Interior estanu (N ° 61).

Assicuratevi di cuntrollà Pikk 16. Quì hè unu di i mini-musei più interessanti di Tallinn, dedicatu à a storia di u mazzulanu. Aspetta cu maravigliosi dolci incantevuli, fascinanti pesti maestri, degustazione è una buttrega di grande souvenirs induve pudete cumprà rigali delice per l'amichi è a famiglia.

Caffè e ristorante in a strada Pikk di Tallinn

Cammendu à u storicu a strada, certamenti serà ingrossitu è ​​impussibili. Probabilmente, avete bisognu à piglià un spartitu per restè è avete un muccuni. Pudete fà in queste cafe o ristorante, chì ùn hè micca solu quì:

In modu, quasi tutti i cafeti nantu à a strada Pikk sò stati nantu à a parte strana. A sò fatta particularmente, perchè e terrazza di stati di restaurants è cafés ùn sò micca "impegni" in ogni u latu di a strata principali è ci era più spazi libbiratu.

I fatti interessanti

Circunsuntie interessante nantu à Pikk Street:

Cumu ghjunghje?

A strada Pikk hè urdinata vicinu à a torre Pikk-Yalg, più vicinu à u nordu, chì passava per a cità Baixa.

À a fine hè coronatu da a Grande Puerta Marina è a torra "Margarita Tolstaya" anche à elli.

Da a libertà di prigione, cammindu à u Pikk street in a strada. Pikk-Yalg, è da a Piazza di l'Agljale, vi tocca à andà in Via Voorimehe. In qualse parte di a Cità ​​Vechja ùn site micca, a guida per voi hè a splendida brillantina di a Chiesa di San Olaf, chì hè visibili da quandu.