Sweater Islandese

Un sweater islandese, o una pala, fatta di lana, hè un elementu caracteristicu di u vestiti popolari. Intantu, oghje stu mudellu hè assai populari trà e residenti di e diverse paesi è e cità. Per amparà ùn hè micca ghjustu difficultu - u lopapeis pussedi una quantità di funzioni chì a distinga da altri tipori di ghjuvelli.

Caratteristiche un sweater islanda di lana

A caratteristica principale di u sweater hè un filatu, da quale hà tagliatu. A so cumpusizioni ùn deve mancu nisuna prucessione, una lana selecta di sheep da Islanda. Hè bisognu à questu chì u sweater islandese hè un oggettu wardrobe increiblemente caluroso chì pò prutegge u so propiu ancu da u pessimu friddu.

I maniche di i ghjuvelli fatti di lana Islande sò più curtu, chì pò esse spiegati da u bassu crescente di l'Islandese. Intantu, questu ùn hè micca sempre bisognu. Un omu cù armi curtuti, una pala ùn si pò assicurà perfectamente normale, mentri chì i persone chjappu in questu suéter si senti incùmodu.

Un ghjudicore islandese tradiziunale hè fatta senza un colu biargu o frenu. Oghje, questa cosa pò esse decorata cù buttoni originali, lazzi, zippers è altri elementi, è ancu avè una cappella accogera. Finalmente, nantu à a coquette di u sweater islandese, un patronu chjaru deve esse riflessu, chì si distingue da tutti l'altri mudelli.

Cumu attache un sweater Islandese?

U cullega di i ghjuvelli di u fille d'Islandese hè una attività interessanti è fascinante chì parechji migliori. Intantu, per creà una tale cosa hè bisognu di assai prufessiunale, è per i puntati principianti ùn hè micca bè. Sì avete qualchì sperimentazione, pruvate di vincerà i palesi cù i vostri mani, quì sottu tutte e seguenti rumanisi:

Invece quella chì a cosa pocu pò esse pussutu tutte e taglià, è a più stylish hè un spiagge bianco in Islandese cun un ornamentu di filu negru è gris.