Seguretat di i zitelli à l'estiu

L'estiu hè un momentu di divertimentu è cuncipitu, in particulari pà i nostri ferri. I parechji sò sempri esse attenti, perchè in i posti di restu, ogni furmazione di periculi pò aghjunte. Per quessa, a familiarizazione cù e reguli di safety in i vacanze estiu hè assai impurtante per tutti i matri è i papi. Per via, ùn hè micca minatu per dilli di l'omi à i zitelli. È ùn hè micca solu da a sicurità di i pre-umani in l'estiu. Parechji studienti di u culleghju media è u culleghju durante u restu fananu assai cose stùpidu è fate u corpu.

Segura à l'acqua à l'estiu

A maiò parte di famiglie prefiere di gastcirna caluri i ghjorni di l'estiu in i spiaghjani di i corsi di acqua - laghi, fiumi, mari. L'Adulti è i zitelli cun piacè bagnate è sunbathe, respira l'aire frescu. Però l'acqua pò essa periculosa. Perchè, prima di vultà à u locu di u restore, i seguiti raghjone seranu studiatu:

  1. Ùn permettenu micca chì u zitellu paiate nè senza a vostra sopra tutta, in particulari à i colti o cimi inflatibili.
  2. Allittendu a fugliada in acqua solu in un colpu di natali o armotti.
  3. Ùn permettenu micca di i zitelli per ghjucà à i ghjorni chì i partireci mutanu sottu à l'acqua o sò "stoked". Stu spettaculu pò finisce in tragedia.
  4. Ùn permettà nantà per i boi è dive in locu nudistivu di u reservoir, cum'è e pedicultori è e rami d'arbre spessu conduce in ferite.
  5. Monitorà a sughjera di u zitellu in l'acqua per prevene u so pudere.
  6. Per evitari sunburn, lubricate a pelle di u zitellu cù un filtru solitu.

Segura in natura à l'estiu

Se pudete sceglie nantu à a natura (foresta, parcu), fate puru leghje e règule di a sicurità di i zitelli in l'estiu:

  1. In tali lochi sò in solitu parechji àvitanti, i piccati di i quali sò in prublemi di malati gravi (encefalite, malatia di Lyme). Dunque, ci hè megliu di mette u zitellu in pantaloni è pezzi certi. E i pantaloni si deve esse tombati in a bandia elastica di calzini. Ùn intarfiriscia cù u trattamentu di a superficia di u vestitu cù l'impresa ripellanti.
  2. Spiega à u zitellu chì hè pruibitu per toccu u funziunari pocu è manghjate bachi sfarenti o frutti chì cresce in u boscu - ponu esse veru.
  3. Per evitari muzzicà l'insetti such avelli, vespi, abi, dicenu à mantene immobilevuli quandu ghjè vicinu.
  4. Ùn permettenu micca u zitellu per avvicinà animali ch'elli ponu morderaghju è infettanu cù rabia.
  5. Ùn lasciate micca i zitelli guardati - ponu piddà.

Regoli di regule generale per i zitelli durante i vacanze estiu

Sfortunatamente, i periculi ghjustu à stà à i zitelli no solamente in i posti di restu, ma ancu in u duminiu, in a strada, in i lochi pùblici. In ogni modu, seguitate i raccordji pò aiutà à reduciru i risichi:

  1. Hè obligatoriu per un zitellu à portà un toccu per fora per impediscenu u caldu di u sole .
  2. Insegni à i vostri figlioli sempre per lavà i so mani prima di manghjà.
  3. Dopu l'estiu hè u piccu di l'avvilanamentu alimentariu è di i malatie di i infezioni enterovirus, vede a frescura di l'alimentari, lavatu sempre e frutta è cunsigliu prima di cunsumu.
  4. Assicuratevi d'insignà u zitellu a transizione à i luci di semafòrichi, annunziate di i periculi chì u carru porta.
  5. Diciaraghju à i zitelli di cumu fà cumportanu bè in u duminiu, in particulare, cavalcate nantu à un colpi. Tandu deve avè avvicinatu da u partitu; pusà è pusà, aspittendu una steditta completa; stanca stretta à cavallu.
  6. Hè impurtante per insignà è cume i reguli di safety in l'estiu. Ùn lasciate micca i foglie senza a presenza di adulti. Spiegà u periculu di l'elementu di u focu in un rapidu di sparte à l'uggetti vicini.
  7. Observe régime di bevande per prevenir a deshidratazione. Dà à u zitellu purificatu l'acqua naturali senza gaso.
  8. Se u vostru zitellu hè una bicicletta o un rollu, fate un cascu protettivu, coiette cù u gule di corpu.

Dopu cunsiglii simples avissini a prutezzione di a vita è a salute di u zitellu è vi permettenu di passà a vostra vacanze estiu cù u massimu piacè.