Cume in insignà à un zitellu à dorme per ellu stessu?

Nunda ùn hè capaci di ralegri à l'avvicinanza di a sera chì i genitori di i zitelli. Dopu à tuttu, cumu si dì in una besta, i zitelli di dorme sò micca solu cute, ma ancu altri! Ma hè à a sera di ogni genitori chì u spartiu più difficultu aduprate - per fà u zitellu dorme. È prima di "finarmenti" veni, un mila ritimu sarà fattu. Fate l'acqua di u zitellu, chjude l'abate, puritone nantu à a luci di notte, portanu à a pignatta, apre u cortini, portanu l'acqua novu è cusì ad infinitum. Ùn hè sorprendu chì, dopu à tali manipulazioni, i pumitti di mamma è i papi pigghianu attraversu a testa cun a quistione di cumu insignà u zitellu adorme nantu à elli. Ùn hè micca fà fà fà questu, ma si sia pacienza, tuttu hè pussibule.


Cumu insignà à un zitellu à sughjò sè stessu?

Fighjendu quantu i zitelli riluttanti si ne vanu a lettu, un adultu hè improbabile di capiscia i veri raggiuni per ùn esse stupitu. È sò più di seru in l'intelligenza di i zitelli. I fiddoli avè pervince u sonnu ùn hè micca u restu aspittatu, ma primuramente com un parting cù l'amori è l'induczione. Cumu hè, cercate u vostru ochji, vèchanu di tuttu ciò chì interessante è stà in un paese? In un capu chjuchju di u zitellu, cusì sti cosi pari in duminazione. Ci hè chì diventa in un colono di veru veru cù effetti naturali.

Tuttavia, a pesar del fattu chì stu prublema preocche micca a ogni famiglia, pò esse risoltu bè semplice. A cosa principal hè di esse pazienti è d'apprendre à cuntrullà. Ma nantu à tuttu in modu.

U primu prublemu face à e donni ghjurnali hè chì u zitellu s'ammucciava solu cù u pettu. E allura ci hè una contracerca - è perchè in una primitiva etapa di u sviluppu di u zitellu è u sviluppu di a so psique scuttu da ciò ch'ellu ùn manca? Certu, pudete, dopu l'alimenta, pruvate à pusà u zitellu in a cunclusa è diventene i so averebbe in u mità di a notte, quand'ellu si trova chì a mamma ùn hè micca in giru. Ricurdativi chì hè solu inconvenient per voi quandu u zitellu dorme vicinu è si sente a vostra calidez. È per i vostri migghiuri hè u garanti di u sviluppu harmoniu. Excommunicating the baby from yourself, risicate di ricivisce una pirsunalità aggressiva è neurotica. Cusì, per penserà cumu per insignà à una zitella à sughjireghja indipendente, u megliu di penserà quandu sarà 7-8 mesi.

U sicondu u più prublema globale di parechji mariani hè u tempu chì un zitellu s'ammucciava solu nantu à e so mani. Questu stage hè spirimintatu di quasi tutti e famìglie. Ma pudete survigliallu bonu rapidamente. Cumu esse sì, vi diciaraghju più tardi.

U terzu prublema hè l'scandali tradiziunali cuntinuali, chì sò stati rivolti da un zitellu di 2-3 anni, chì si sunnava solu cù a so mamma o ùn vole micca di restu finu à chì tutti l'abitanti di a casa sò sturiti.

Resolve tutti i trè problemi cù u stessu metu. U so nome hè u metudu d'Astu.

Cumu insignà à un zitellu à dorme in un presepiu?

Una tecnica unica, creata parechji dicennii fà, hè statu pruvata da parechji genitori. Ma prima di dicisioni nantu à ellu, assicuratevi chì durante a furmazione di u zitellu à dorme, ùn sò micca averebbe compassione vicinu o altre ragiuni chì pò frustreranu stu prughjettu.

Allora, chì fate u vostru figliolu quandu vulete mette à dorme? Di sicuru, ellu riceve a vostra attenzione in ogni modu. Pensa à esse gravemente enferminati, vuci, ghjurà è ancu pò causà vomiting. Ùn fate micca nervoso. Ancu s'ellu ci hè irritazioni in ellu, ùn vi mancu appàrsenu è si fermanu tranquillamente. Riturnà u zitellu è u metti in novu in a cunclusione. Qualchi parenti permettenu i zitelli chianciannu è ùn ne staghjanu più di elli - sò stati à esse in canti e dormenu. Ùn fate micca questu in casu! Riturnà à u zitellu chì avete bisognu! Ma ùn hè micca cusì à calàniu, falla micca chianse o pigliate novu nantu à e so mani è mette in un locu di locu. Sò vinutu per una ragione sola - per vede u zitellu chì ùn abbandunarà micca u sempre l'amarà. À quali intervalli vogghiu i visitari u viticulu? A risposta à sta quistione hè u metu di Astu, calculatu per una settimana, induve ogni risurta à u zitellu hè dipinta da minuti:

1 ghjornu. Perchè u zitellu à dorme, abbandono a stanza è per a prima volta volta in minuti, seconda è terza volta in 3 minuti, è dopu cullette ogni 5 minuti finu à chì u zitellu dorme.

Jornu 2 - ritornu dopu à 3 minuti (1 ora), 5 minuti (2 volta), 7 minuti tutti l'altri.

U ghjornu 3 - 5 minuti (1 ora), 7 minuti (2 ora), 9 minuti tutti l'altri.

4 ghjorni - 7 minuti (1 ora), 9 minuti (2 volte), 11 minuti tutti l'altri.

5 ghjorni à 9 minuti (1 ora), 11 minuti (2 volte), 13 minuti tutti l'altri.

U ghjornu 6 à 11 minuti (1 ora), 13 minuti (2 volte), 15 minuti tutti l'altri.

U ghjornu 7 à 13 minuti (1 ora), 15 minuti (2 volte), 17 minuti tutti l'altri.

Aduprà stu schema in ogni ora di u ghjornu.

Quandu si u zitellu u zitellu sò adurati cù questu metu? Per regula, a maiò parte di i genitori pruvate sta scelta, per abituà u zitellu à u lettu era pussibile nantu à u 4-5 ghjorni. A cosa più difficiuli di stu metudu ùn hè micca per fallu è corse à u criaturu chiancinu. Avete bisognu di un pocu di pacienza è capisce chì e vostre effetti sò solu per u bonu. Riturnà à u zitellu, ùn vultate nantu à a luce, ùn l'hà micca pigliatu in i vostri brazzi è ùn pruvate attachete. Chì senti à sente a so voce. Dientale chì ùn avete micca abbandunatu, perchè troppu in dormu, è tutti i figlioli sò adurdintu nantu à i so propii. Assicuratevi di dì cumu ti piace u to figliolu. Se maneghjani di cullà a vostra vuluntà in un prugnu è seguite u metudu chjaramente, in uni pochi ghjorni, i risultati seranu più di e vostre expectazione. Allora u prublema di quantu d'insignà à un zitellu à sughjò cuntinueghja indipindente ùn tocca più à tuccallu.