Comu ver un brownie?

Quasi tutti i pirsoni cunfirmanu chì spessu sottu cundizzioni pocu, perdi l'affari, è palesa in i posti inespettati. Questa pò esse attribuita à u scurdà, ma assai sò cunvinte chì questu hè un goblin intricatu. Hè chjamatu ancu u maestru invisibile, cumu seguita l'ordine, diminueghja u livellu di agressione è prutege a casa da l'spiriti mali.

Cumu pò esse un cuddinu brunisatu?

Una certa imaghjera nun esiste, per quessa, tutti pò vede u barracu in u so modu. I varianti più frequenti sò stati cullucati:

  1. L'imagine più cumuni prisentata in diverse raconti è di e credenze hè un omu vernacenu grisgiu, chì l'altura ùn hè più di 1 m. Ùn piace manichi di capelli, è trà e so prudutti prefere una camma longa, corda appendata.
  2. Oghje un brownie hè prisentatu in a forma di una criatura chì hè tutta sana cù pezzi bianchi cortas e teni fichi longi.
  3. Ci hè parechje un ispìritu in l'imaghjini di un omu forte è forte, cù u pilu neru sfatatu. A funziunalità distinti ponu attribuisce e mani longu pilu.
  4. Parechje persone si dumandanu se esse possibbili vidiri un brownie di u ghjornu di u ghjornu. In questu casu, puderebbu reincarnate in un caticu nìuru o biancu, chì i so ochji brillanu belli assai. Arcuni alcune ncontri u caseddu in l'imaghjini di altri animali è l'uccelli.

E si vegia un brownie?

Se avete à vedutu u canna, seguita u so mantellu. Se hè bella è densu, significa chì l'annu serà felice per tutti i residenti di l'appartamentu o di a casa. L'absenza di fur hè un passageru di una sfurtuna seria. Ci sò assai pirsuni chì vanu à dì chì ùn puderianu micca vede u brownie in un sognu, ma sentenu ancu cumu tocca è ancu suffocate. In questu casu, i psitichi recettanu chjamà u spiritu: "Per u bonu o duvere?" E sintite a risposta. A prussimi azzioni cum'è a donna casca di caccia tratta d'avvistà di mudimenti impending.

Comu ver un brownie?

Ci sò parechji mètudi chì i nostri babbi utilizate:

  1. Stu ritimu pò esse postu solu à Pasqua . Pozzu nantu à vistiti novamenti è scarpi. Pigliate l'oliu da i 7 vacchi originali è di scorcià nantu à a testa. Andate à a chjesa è à sente à u serviziu, durante u quale hè cunsigliatu per vultà vicinu per vede u spiritu. Allora puderebbe pigliate un lanternu o una candela è cammina in ogni locu di a casa, è un granaghju. In una di queste vi vede un canne dormu. I maghi ùn sò micca cunsigliate per adoprà stu modu per vede un maestru in un appartamentu o casa, perchè chistu pò causà una malatia seriu.
  2. À l'ottima appughjate, bisognu di cumprà una grande candela per esse abbastanza per un venerdu passatu, u sabatu è di u sabbatu di maghju. Dopu à un matinellu à u domu cun una candela andate à u cowshed o cullà à l'attic. Allora pudete vedere u cafè è ancu dumandà un pocu quistione.
  3. L'altru modu, cum'è pudete vede un cafè, hè una cunclusione, cusì chjamatu, cuntrattu. Avete bisognu à fà una candela è un pezzu di pane ogni notte. Dopu tali attenzione certamentu voli fà esse showcasu.
  4. Per i patroni di un vechju stufa russa, sta scelta hè adattata: avete bisognu à entre in u fornu è pruvate à cunceta u spiritu.

Comu dicurbu una cosa di casa?

In l'antichità, i pirsuni pensanu chì u maestru invisibili l'hà maghjica, per esempiu, un capigli invisibili è una munita magica. Ci sò mètudi chì vi permettenu di ottene questi miraculi. Per arrubisce u capu d'invisibilità, avete bisognu à andà à a chjesa per i matins è tornanu a casa cù una candela chjara. In a strada, pudete meet up a brownie, da quale hè bisognu à ripiglià u to caprettu, è in pagamentu pusonu nantu à ellu stessu. Allora riturnate à a Ghjèsgia. Hè impurtante chì a candela ùn sia fora durante tutte l'azzioni.