Moda in casciuni 2015-2016

I Cappelli moda di crocheted di u 2016 sò assai sgranati è, se puderaghju di diri, ottimista. Malgradu u fattu chì i culori sò assai diversi, in mudelli ùn ci hè micca un grammu di cunsirvatoriu, solu per i critichi calmati o sentenzi di giovani.

Felice, puntata, capelli femminili 2015-2016

  1. Fusione francesi . Ricurdendu a tendenza di a stagione, predica a naturalità è a bellezza naturale, i so foglie sò degni di a cuncurrenza cù i pruduttori chjappi. Questu ritrattu intellettuale hè aggradèvule cun bagnu è piacè di fianchi, ghjerbuli cù appliqués voluminoso, brusche, camicose è, sicuru, senza manca cù pappagallo. E bèeti sò digne de notte ancu per chì ùn anu micca alcuni restrizioni à l'età di a patrona cum'è stanu - anu da vegu ugwalment stylish à a ragazza di 18 è à a donna di 40+.
  2. Capicciati cù "echji" . Ma sti capelli di moda di l'autunno-inverno 2016 sò destinati solu per a ghjente generazione. Extravaganza, l'effizzioni, u desideriu di enfatizà l'uniquenessi propria è una veduta separata di u mondu è di e cose - hè quellu chì si trova nantu à i culori ghjucati è colti longi. Capi cù "eve" pò esse accumpagnatu da una grande viscosità, strisciante cù inscriczioni divertenti, mudelli etnique, pompomelli è altre elementu bonu. Pudete aduprà cù ghjernie o capo in un stile di sport, parchi, cardigans longi di punta. Da l'accessori, i capelli ponu esse supplementati cù mittens in tone.
  3. Cappelli-Beanies . Certu, ùn hà micca maravigliatu da nuddu incantevule di moda in u vaghjolu 2015-2016, ma questu ùn impedisce micca di utilizà l'amore di i pruduttori è di i compru. Bini, cum'è prima, pò esse di distanzi differenti, incunizie o cù una "cuda" per fiancà per dapoi, per avè un lìmulu liso o plegatu. Elementi cù u bandu di gomma chjappu o "corn" è ponu ancu esse accumpagnatu da inscriptions such as "Scorci di neve", "Fatemu quì" (com'è Zara ) è altri. In quantu à colore, in onori, mudelli unicolariu di culori básici - beige, luce è arbalete grisgiu, nìvuru, latti è rosa biancu. Cusì, se decide di selezziunà un edifiziu classicu miniatura, ponu accuncià in modu sicuru un accentu à un coloru vivu o d'ornamentu.
  4. Caps con pom-poms . Se sta stagione vulete aghjunghje l'imaghjini di jocu è, forsi, un pocu ribellioni, stu mudellu hè simplicemente versatu per voi. I mudelli di moda per a 2015-2016 ùn miranu micca nobili à tutti - sò imbellati cù pompi di fur naturali (Eugenia Kim), un scattering di peddi prezzte (Markus Lupfer), è i so culori sò pensati currettamente. Ci hè ancu un marsale ben cunnisciutu, una sombra di legnu seccu, è "belli buffelli" è parechje altri culori di tempi annunziatu per sta stagione per l'Istitutu di Culore di Pontone. I pom-poms sò spessu fatti in sombra basica cuntrastanti - chì aghjusta à i capsi pocu cumuni.
  5. Caps cun una solita larga . Stu mumentu pruduttivu di mudelli di moda di l'invernu di u 2016 hè un pocu reminiscente di Bini. A diferenza si trova in una larga (micca menu di 10 cm) lapel. U toccatilu stessu ùn hè micca impunatu, a so "cupola" hè stata abbandunata - se hè un caprettu di medju. U mudellu pò esse elongatu ancu cusì chì a so cuda stava per drittu, nantu à a lapel. Esemplari assai bellu pò primu peep with Stella McCartney è L'Elder Statesman, è andate da andà shopping for shopping centers.