Dolce Gabbana - autunno-invierno 2016-2017

A nova colazione Dolce Gabbana in autunno-invierno 2016-2017 hè una continuazione logica è u sviluppu di i travaglii previ. E grande habilità - per avè a vostra pròpia scrittura "scrittura", per esse ricunnisciutu, dinamica è ogni volta per sorpresa, sopratuttu cù i vostri travagli, è micca cun un attrachju extravagante.

Stile di moda di D & G

E vistiti di Dolce Gabbana in a 2016-2017 stagione di u tempu d'invernu sò sempre assai fimminini: mudelli diretti predomina, salizzendu a figura, manichi-lanterni, collarini in forma di tondi, a parte sottu cun una larga angula o annata. Ancu s'ellu ci sò parechji mudelli in a cullizzioni cù una manica diretta ¾, senza finishing na ligna di u collu è una falda recta, ma ognuna tenia a so propria: stampata, decorazione, tessili speciali ...

Capelli, à u cuntrariu, sò oghji baggy è oculte i scorni di a donna, ma ancu anu qualchì dettu interessante, chì certamenti darà cura.

Abbiglii - anchi è allungati - sò sìmuli à l'omi, è sò offriti per esse disprezzati o in un vistitu di trè pezzi (cù un capuchito chjocku è un ghjudicatu largu) o nantu à u vestitu di donna.

Abbiglii, chì in u cullezzione di parechji - hè una ode à l'uniforme. Quali cumpagni di colore è opere di cusciottu sta casa di moda ùn ùn offre micca!

Cogliunu sti cose brillanti è eleganti cù pantaloni shortened, preferibile cù strisci. Ci ponu esse nutatu chì tutti i pantaloni di u Dolce Gabbana ponenu l'oghje è l'invernu 2016-2017 anu una larga sopra i turchiedi, è un ghjuvatu largu (ancu cù frecce) o ligre crosu.

Vultemu à a feminità - vede e faldes. E forme quì sò assai acquistati - più spessu recita (è, com'è una scelta, cù un oliu). Chic particularmente anu datu ancu datu.

Culori, stampi, decorazione

Dolce Gabbana pruteghja ancu un pruduttu negru, ma parechji mudelli di ghjuvendu è u vestiti d'invierno 2016-2017 sò presentati in biancu è biancu in forma di un pianu graficu. In i favuri, russu, biancu, blu è, sicuru, u doru.

Grandi stampi fiurali di l' ùltima annu sò prisentate quì, ma avà sò più ochji affissanti più maiteri, ma u riboltellu di i culori sò chini di fiori chì fiori cum'è accentu separati o omocanu tutte e robba in tuttu.

In più di i pruduzzioni fiurali, couturier è stampare di cat, bastanti animali. I misti gatti sò ancu in applicazioni in parechje mudelli.

È avà avemu passatu i detallsu chì creanu l'umore è da a facilità di Dolce Gabbana set the fashion for the autumn-winter season 2016-2017. In a continuazione di u tema di i zitelli di e cullizzioni passati nantu à u teatru prisintatu cadelli di ghjucate è appliqués in forma di gnome, carusuele, avè. E, quì, stile di paese fù sustituitu da i detallsu in u spiritu di l'era victoriana. À parechji elementi di colture di vestitura, secondu un vestitu, capucine o ancu un mantellu, ponu vede:

Qualchidunu di elli ponu vistu da seguitu, in altri ochji si mette un pocu tardi, ma ancu più intriganti hè u putu.