Secolo di manzili in u fornu

A melatu aromaticu seccu di manzili cuntene assai pocu zuccaru, di l'analogi classichi di i dilizii, preparatu da i frutti di coccia. In più di u vantaghju indiscabile di a cugliera, ùn ponu aiutà à nutà u so gustu è l'inusual, ma struttura assai appetizing di dolcezza. U risultatu di a so preparazione serà una cosa frà frutte cunfittiziu è foglie di marmellate , ma menu dulce.

Melee secondu di manzili - una ricetta in u fornu

Ingredients:

Preparazione

  1. Per fà u cunfettu di i pezziunamenti in un modu secu, elliete frutti madura cù una carne densa, rinsegna, lavbe solu, si cutteri à a meza è tagliate cun tagliatu i cori.
  2. Avete scuzzulate a carne di medie chjamata cù lòdi è i mette in un pane.
  3. Aggiuncenu trè cente grammi di zucchero di canna, l'àiu cítricu è di cannella, è intruduce l'ingredienti.
  4. Spread the apple mass in a baking tray, fassi nantu à a so superficia entera è mandi à u precu furne à 200 gradi.
  5. Dopu cinquanta cinquanta minuti, rinfriscà a pane da u fornu è si lasciate e taglioli appelizendu di manzane per friddà.
  6. Trasfirmeghja i manzelli rinfrisciati cù una capa solitaria à u pergamino cut, primu poveru cun un pocu zuccaru brùchju, è fretendu u lobulu di zuccaru rimanenti da quì.
  7. Avete bisognu à assecà i frutti di frutti. Questu pò esse facite sottu à e cundizioni in l'uttaghjolu, perchianu struitu per dui o trè ghjorni, è in u fornu. In questu casu, avemu appiccuzu i pezzi nantu à u pergaminu nantu à una bachettia in un incurvatore calatu à una temperatura di 65 °.
  8. Per sta siccità in u fornu piglià dui o trè ore. A porta di u dispusitivu deve esse mantene bè batti.

Comu cottu u mulinu seccu di manzili per u invernu cù castagni?

Ingredients:

Preparazione

  1. I manufatti per i diliziosi sò disposti in u listessu modu cum'è in u casu di precedente, lavande u fruttu sottu u mari, secannu è sguassate di i nuclei. Opisu necessariu fruttu cù una carne densa, perchè chì durante a coccia, i lobuli ùn perde micca a so integrità è ùn si sò micca sfracicati.
  2. Trimate i migliori in tagliati, chì à u ghjornu sò disposti nantu à una pappuluzza.
  3. In un pappagallou mesturi u zuccherinu di canna di zuccaru è l'acidu citricu spruvule u mistu resultanti di fette di frutta in un fragnu di furna.
  4. Mandemu a pratiche per più coccia in un forru calatu da 200 gradi.
  5. Avemu u cuntrollu di u prucessu, pò esse necessariu di turnà e apples cun cura cù una spatula un paru di volte.
  6. Mentre chì i manzili sò furnuti , preparanu a tannera. Tandu deve esse pulita bè s'ellu necessariu, devenu toccu è secredu un pezzu nantu à una padedda secca, stàvanu sempre.
  7. Dopu tumbireghja i zucchioli in u licore à una petra foglia. Pudete chjamerà e migliori di i nuclei in un morteiro o un rotulu.
  8. I taglioli di manzagalli frischi sò sfracciati da u forno, permete chjappà à un statu caldi, trasfiriu à l'un altra bachera di furne cù u pergnu è sprinkle cù frutti torte.
  9. Avà u manciatu, cum'è in u casu anticu, avissi a essiri seccu. Hè megliu in questu casu per fà questu in u fornu. Mandamu a panera di fragola cun aromaticu secondu à u cali à i cali centu à 65 gradi è deve falla nantu à dui à 3 ore.

A cunchiglia stazzali da manzili in u fornu deve esse plegatu in feglie, anulse è arta in almacenamiento in un locu seccu. Sì a tecnulugia di preparazione di i dilizii hè osservatu bè, serà ancu perfetta à a temperatura di l'ambienti.