Archi interni cù i so propria mani

Per diversificà l'internu di u vostru appartamentu, per fà elegante è originale, sò parechje tecniche di designu, una di quali sò archi interiali. Oghje, i pussibuli di casi è abitazioni si abbanduneghjenu più o portani chì si separanu l'abitazione è utilizendu porti o arcati aperti. Cù sta tècnica, puderete aumentà visualmente l'espace o zoning l'habitació. L'archi venenu in una varietà di tene è forme. È per ogni so cumpatibilità aparente, tali archiu interiicu pò esse fattu da u plywood o brique. L'architettu interiicu, fattu da i so propri mani, succedi à esse di legnu. Eppo, avemu da pruvà di custruisce è da u cartone di guisa. Scupremu cusì.

Facendu arcizzi cù i vostri mani

U prucessu di fà arcade di cartone di guascu cù i so propria manu hè una cosa simplici. Dopu tuttu, travaglià cù questu materiale pò mancu ùn esse un proprietariu assai pruprietariu. Stu materiale, cù un pruduttu trattamentu, pò piglià una grande varietà di formi.

Per u travagliu avemu bisognu bisognu d'uttini è materiali:

Accogliu per u travagliu:

  1. Prima hè bisognu di cumprà paravane. Oghje, in eculugia, a so scelta hè assai grande. Allora v'avà bisognu di misurà l'anch'ellu di a porta è l'altura di l'arc arch.
  2. Da u prufilu di u metallo avemu fattu u quadru di l'arch Porta. Fasce a tela metálica in cunfurmità cù e dimensioni necessale è aghjunghje cù e polite à u muru. U listessu corpu hè attaccatu à l'altra parte di a porta.
  3. In a foglia di i prugrammi, rende un liparinu contu arc archu è tagliate cù un puzzicheghju cù un tela spiciale. Fate cusì cun cura, per ùn micca per fallu u guitusdu. A parti cutjata hè appiicata à a seconda stufa di secche, è aghjustemu una altra parte simili.
  4. Ogni parti finita sò anu attaccati à u quadru cun l'attrezzamentu. À u listessu tempu, assicuratevi chì i capi di i vitture ùn saliute micca sopra à u pianu di a partita, ma sò ingressu à pocu à l'accumpagnatu.
  5. Avemu misuratu a larga di a superficia di a volta cù una cinta mètrica è si tagghiau a striscia di scatula per questa dimensione. Cesare per u metalu ùn pudete micca messi nantu à u prufilu in circa 3-5 cm.
  6. Dumbemu u prufilu è u tornallu cun venti à i dui ridu di u cartone di gesso.
  7. Avemu misuratu l'anch'ella è a lunghizza di l'apertura à u radiu è si tagghiau una tira di carta di guitus arcata da queste dimensioni. Se u raiu di u vostru archu hè grande, u rimettu resultanti pò esse ticca di modu sicondu, è se stu raiu hè chjuchjaru, hè megliu aduprà u metudu mudellu di frenu i seccu. Per fà questu, u pianu di ghjuvà deve esse stampatu cù un rollu d'agulla especial, è poi ligeramente adupratu da una parte è giacca affissate cusì per piglià a curvatura necessaria. Fixemu a strisa curvatu cù venti à l'arcu.
  8. Avemu avè finutu l'internu di l'arcu cù i nostri propri mani. Comu accuminzaru, avemu bisognu di u nostru archu è appricà una strata di putty iniziale nantu à questu, avè prisedatu prima tutte e articuli è e cornelli cù una reta comtela-serpyanka. Hè necessariu per assicurà chì a superficia nantu à quale avete dumandatu u gustativu era tuttu lisu è ùn hà salippendu sopra à u nivellu generale di l'arcu è u muru. Dopu un seccuduzzu assicurà, a superficia tratta deve esse dilata cun sandpaper.
  9. Cusì u nostru arcu interni hè prestu, chì farà chì a stanza hè più cusmosa, inusual è memorable.
  10. Fig. 10.