Induve per i funghi?

Per cullittà uni mushrooms , hè abbastanza per andà per un boscu vicinu. Ma se vulete rigalà rigali di sti rigali di a natura, additùli è marinate per l'usanza futura, avete avvicinà à a selezzione di siti di mushroom cù più cura.

U rendiment di funghi in i nostri bosci depandu, prima, nantu à a zona climatica è, sicondu, nantu à l'spezie d'arbuli chì crescenu quì. Per esempiu, u funghi bianchi sò stati principarmenti in i bosculi di spruce-bedridi, i rosati sò spessu cunisciute cù e coniferu, è u bulu, rispettivamente, si deve esse cercatu in un duminiu di l'aspettata.

In quantu u megliu tempu per collecting mushrooms, hè, sicuru, u vaghjimu. Hè megliu per andà per funghi di un ghjornu di notte in a prima matina. Hè desirabili chì u ghjornu prima di chiuchjà, è u clima hè aggradèvule, ma micca caldu.

E ora avemu suggerutu chì leghje nantu à i meglii di cumbirsari!

Induve pudete andà per funghi in Russia?

Ci sò assai pane di funghi in u vastu territoriu di a Russia - da a Mosca à a Karelia. Eccu alcuni di i più apprizzati.

In a regione di Leningrad, pudete andà per un ghjornu off per mushrooms in Novy Devyatkino, Semrino o Puchholovo, u Lagun Zerkalnoye o in i boschi di u distrittu Volkhov.

I Ekaterinburgi cuglitonu funnuti nantu à l'attrazioni di Chelyabinsk à i zoni chì sò Krasnoufimsky, Alapaevsky, Kamensky, Sysertsky, Sukholozhsky.

Se vi vanu in a regione di Tver, andate per i funghi bianchi in Konakovo, è per l'oliu in cun. Copper. In Karelia, assai funghi crescenu in l'area di u fiumu Syamozero è i fiumi Syapsy è Malaya Suna.

Residenti di Perm permettenu à fà per funghi in Gaina o Krasnovishersk, induve quandu aghjunghjenu i pruduttori di u funnu venenu à u duminiu di u funghi.

E, sicuru, u vicinariu di a capitale hè ancu replete di mushrooms. I boschi vicinu à Moscu in quasi tutte urdunaghju di a cità offre e cuglieri di coglie i so rigali di natura. I posti megliu sò i massi di foresti along di e strade Kiev è Borovskoye, vicinu à a strada Minsk di Mosca, a vicinanza di e cità di Khimki è Mitino. A più longeva da u Ring Road di Mosca, i più funghi si ponnu sculari, è a cuncurrenza più minima.

Praticella di u Ucrânia

Kievani sò abituati per andà à coglie i fungi à u nordu è u nordu di a regione, induve si vastu foglie. Eccu i Vyshgorodsky è Makarovsky distretti, Tarasovshchina, boschi attornu i paesi di Lutezh, Katyuzhanka, Klavdievo, Komarovka. Inoltre, assai funghi pò esse riaccettati in altri direzzione: in u punenti sò i burgu di Fastov è Vasilkov, in u sudu - Tarashcha è Boguslav, in u livante - boschi vicinu à Boryspil è Pereyaslav-Khmelnitsky. E nta li parchi tarramichi metropolitani, quandu u tempu di u tempu di l'autunnitoghju hè aggettivu, u funghi creanu ancu, ma ùn sò micca recommandé à manghjà, perchè assorbenu tutte e sustanzuzi dannui da u terra urbana è l'aria.

I boschi di muntagni Carpati sò ancu situati per recoger cumune. Pruttu in ogni città di fureste, o più bien - in a tale nantu à u cunfini di i grandi bosculi sò situati campi di fungusi siepi, chjamati "pickers di cungressu" local. "Cunsume di Carpati è vie vie strade è camini" amore ".

Ci sò molti pezzi di funghi in i boschi di e Sumy è a regione Ternopil, in a regione Chernigov è a regione Kharkiv.

Hè megliu per andà per funghi in Bielorussia?

Bielorussia hè ancu rich in questi rigali di a natura. Per chanterelles, pudete sguràvi à truvà à u tribunale Logoysky è Stolbtsy, u boletus è u podereinoviki riuniscenu in i boschi di Borisov è Volozhinsky. Per i funghi amatori si pò andà à a vicinanza di Minsk, induve parechji capite di cungressate pruvate à Bielorussia. È in u silvestre di Khatynsky creceri funghi di quasi tutte e spezie comestible. In più di u fungo, sò parechje chjassi di bacca.

È avà, andemu per funghi!