Ben Affleck farà un film basatu in Agatha Christie's play A Testi di u Prosecuzione

Dopu à u filmu "Operazione Argo", direttu da Ben Affleck, 44, hè nantu à i scrini nantu à u 2012, hà avutu un brevi brevi in ​​dirizione. In ogni casu, Ben, Ben hà pinsatu in modu di ritornu à a presidenza di u direttore, è annunziate u liberatu di dui tappe cù i nomi "Nightlife" è "Batman" per u 2017-2018. Ayer hè cunnisciutu chì questu ùn hè micca tutti, è prestu travagliu nantu à un'altra film chì Affleck serà micca solu un direttore, ma ancu ghjucà un rollu principale hà principiatu.

U cuntrattu cù 20 seculu Fox hè digià firmatu

A cumpagnia di film 20th Century Fox, cù quale l'altru ghjornu hà firmatu un cuntrattu per sparisce un detective britannicu Agatha Christie, hà apertu un velu chì prumesse in u prughjettu. Cusì, quandu fù divinamente claro, u dirittore hè stata a stella di Hollywood di 44 anni, ma i pruduttori sò 3 personne: Matt Damon, Jennifer Todd è novu Ben Affleck. U prudutturi executive serà James Pritchard, bisfigliolu di l'Agatha Christie d'Agatha, è a vittima chì serà ammazzata in a film hè stata tocata da l'attore americana Kim Cattrall, cunnisciutu di assai in a film "Sex and the City" è u rolu di Samantha in questu.

"Prucessu di Prosecuzione" - una rumanzu detective

A trama di u ritrattu serà assai simili à u travagliu scrittu da u scrittore. U caratteru principalu serà l'avvucatu Wilfried Roberts (Ben Affleck), chì in u tribunale rapprisente l'interessi di Leonard Voul. L'omu, in modu per arricchisce, si maritava a ricca donna Emily, chì leghje à Voulah dopu a so morte tuttu a so furtuna. Sicondu a trama, Leonardo hà maritatu, ma hà sceccu u so status di Emily.

Leghje ancu

"Prughjettu di Prosecuzione" hè stata filmata

In u 1957, sicondu sta romanzu, una stampa hè stata pigliata. Allora u dirittore era u mumentu Billy Wilder. Grazie à u travagliu prufessiunale di u direttore è u ghjocu brillanti di Charles Lawton è di Marlene Dietrich, a scrittura hè statu prisintata per un Oscar in sei categorii.

Ben Affleck hà cunsideratu annantu à a so decisione nantu à travaglià cù a dramma "A Prosecution Witness" di seguita:

"Amore questu film di Billy Wilder, chì hè per quessa chì vogliu pruvà à fà una novella di u famosu britannicu in a mo stessu modu. Per mè hè un grandore anurore, un veru retrudu è una grande aventura.