Statu Islamic ameaza à a famiglia reale britannica

Una sola ora da l'ora ùn hè più faciule: i sucietà britannichi sò solu recuperati da l'attu di segui u ghjovanu ghjocu Prince George da una donna cun una psichja micca equilibrada, chì l'infurmazioni nantu à una nova amminenza hà cullatu à a reta. L'organizazione terrurista IGIL annuncia a so intenzione di segnà u figliolu di u Prìncipe William è a Duchessa di Cambridge!

I criminali insinuonu ch'ella vulia mentri à stà vicinu à a scola. I paisani di l'aristucraticu pocu torna un pocu nervu. E sicuru, Guglielmu è Kate anu riittutu riipretu chì ci anu dicentatu chì scola u so eredi si tratta.

True, i servizii di intelligenza britannica anu pigliatu l'istruzzioni di stu incidentu, ma chì rinnuvarà a calma à i ghjovani parenti?

Cundizione impurtanti

À unu di i canali di i Telegrami, l'attaccheville pusonu una fotografia di a Duchessa di Cambridge cù u so figliolu. A signura eloqüente sottu à u ritrattu lettu:

"Avemu cacciemu ancu per a famiglia reale".

Terrible, ùn hè micca? Inoltre, questu hè micca tutti! In più, i Teranici di l'Orienti urdinani fubbe una figura di l'scuole chì u putteraghju poterariu à a corona britannica studia, a scrittura sottu a fotuna leghje:

"Eccuti aperti assai cchiu".

Questu pò esse cunsideratu cum'è una amelence diretta, è cum'è un succorsu chì u zitellu puderanu offend in a mancanza di i genitori. I servizii di l'intelligenza di Albione sò cunfidendu chì u prìncipi di 4 anni hè veramente in periculu. Perchè Perchè prima chì i participanti di l'Istitutu ùn hà micca fà nunda cum'è questu.

Avà, una storia hè digià in modu, è u zitellu hè guardatu cun vigilante prutezzione.

Leghje ancu

A stu mumentu ùn anu micca ricevutu nisunu cumendati nantu à questu incidente da u serviziu di stampa di u Palazzu di Kensington.