Perchè ùn ne ne aghju lavatu i manciari?

In a dietologi muderni, ci sò dui punti di vista diametricamenti opposti, nantu à se pudete lavà l'alimentu. L'aderenti di unu di elli cose chì l'alimentariu ùn pò micca lavatu, è per quessa chì:

  1. L'alimentazione hè digerutu in a nostra bocca. Questu hè facilitatu da l'enzimi chì inseriscenu a saliva. Si lavamu l'alimentu, resu ridemu la cuncentrazione di enzimi in saliva, è avemu interferiscenu cù a digestioni normali di l'alimenta.
  2. Piglia u manghjatoghja, diluzioni u zuccu gastru, chì impedisce micca solu di i prucessi digestivi, ma ancu reduci u proprietà bactericida di l'antica. E questu hè spartu da avvilimentu alimentariu è l'ocurrenza di infezioni intestinali.
  3. Piglia l'alimentariu, avemu perde l'inzuccaratu in iri, chì porta à a creazione di gasa.
  4. Inoltre, appressu l'alimentariu, crescemusà u voluminu di u stomacu, è questu hè un modu direttu per manghjà è sopra à pesu.

L'opposituri di l'alimenta di sudatu offerta per bevi 30 minuti prima di pranzi, è 20-60 minuti dopu.

E megliu per bevande l'acqua?

L'aderenti di una altra teuria crenza chì un bevande un manghjà ùn hè micca preghjudiziu, è sè stessu vulemu, perchè ùn permette micca di furnisce un vetru di acqua à a cena. E in generale, hè impurtante quantu quantu, ma chì cosa di bevici, mentri mangianu: