Giardinu di spezii tropichi


Unu di i più interessanti di l' isula Malasia di Penang hè u Garden of tropical spices. Hè situatu à a costa nord, vicinu à a cità di Teluk Bahang .

Organizatori di u giardinu stupidu

Una volta nantu à u situ di l'ortu era una pianta di gomma, ma in u 2003 a coppiu inglesa Wilkinsoni hà cuncipitu per crebarete un paru inusual. L'antichi l'arbureti di gomma ùn anu micca tagliatu, sò sirvuti com'è una cortina d'ombra affidante di spezia capriciosa. L'ortu di spezii tropichi sò dimensioni petite, a so area pocu righjunghjenu i 3 ettari.

Rutes di scacchi

Oghje, circa 500 spezie di crescenu à crede nantu à u territoriu di u parcu, assai di quali sò stati posti in un ambiente artificiu, postu ch'elli sò abituati in parechji ecosistema. I patroni di u giardinu inghjustu hà accanusciutu trè rotte di percorsu per u sapienti accurata cù i pianti:

  1. Rota di spezie. Questi turisti ponu vede solu spezii è spezii, fascinante cù aromi brillanti. Guidate cuntenenu a storia di l'urìggini di ogni spezie vegetale, cuntate di l'usu di a cucina. À una di e altare pudete veddu murtali di pezza riimpiutu à a cima cù diversi spezii: ginger, vaniglia, canna e altri. Comu rigalu, i visitori ricevenu un librettu culuritu è ​​una piccula struttura d'aromi.
  2. Un camellu di i pezzi esotica. Ci hè parechji cumerci di elli. A so visita hè menu informativa, ma hè assai grafica è ùn ùn deve micca l'aiutu di una guida. Micca distanti di sta strada, una catarazza di fluviale, formando una piccula laguna, spuntata da i bianchi gianti d'acqua.
  3. A via di a jungla. A via passava per issi cunti di fernini, grandi palme, orquiaghji salvatichi. I so participatori facanu un minimu in u giardinu di bambù per reste è bè tè.

In più di e pedagogia pedagogica in u giardinu di spices tropicali, trovi un museu di spezia è una tenda specializzata induve pudete cumprà tinta aromatiche, aromatique, sapori artighjinati.

Tips per i turisti

Per una sughjera còmicu in un locu esoticu, devi avè:

Cumu ghjunghje?

Pudete drive à u Garden of tropical spices in car. Dopu dopu chì abbandunà Georgetown , seguite i segni per Batu Ferringa , chì purtaranu à u locu bellu. Sè vo site in Teluk Bahang, i turchi ponu ghjunghje à pezu o in bicicletta. I pupulati lucali indicanu ind'è a via più corta.