Virus Epstein-Barra - sintomi

U virus Epstein-Barr hè un virus d'herpes umanu di u 4u tipu. Chjamatu dopu u virologist Inglese Michael Epstein è Yvonne Barre, chì primu illuminava stu tipu di virus da i materiali di u limfoma maligno, chì hè osservata in certi paesi africani.

Cumu hè transmititu u virus Epstein-Barr?

U virus Epstein-Barr hè una di e infizzioni virali cchiù cumuni, cum'è assai faciule per infestate. Hè cresce chì un 90% di e persone si portanu u virus, o l'avemu l'antichi in u so sangue chì fede oghje à a maladie trasferita in a zitella.

A maiò parte di spessu, l'infizzioni hè realizata per l'aria o per via domestica, menu spessu - da trasfusione di sangue o di attrazioni sessuale. A persona infettata isolate u virus è pò diventà una fonte d'infizzione in u 18 mesi dopu l'infizzione. I Pazienti cù a mononucleosi infuziunale in u stadiu crunianu sò una fonte constante di infezzjoni.

I sintimi di u virus Epstein-Barr

In u casu di infezzione primaria, i signali di u virus Epstein-Barr ùn pò micca esse presentate (cursu asimptomaticu) o manifestazione cum'è infezzjoni respirazione. A maiò spessu, u virus hè a causa di a mononucleosi infecciosa. U periodu di incubazioni di a malatia hè di 3 à 8 simane.

I sintimenti in forma aguda sò listessi cum'è cù qualsiasi ARVI:

Per i sintomi specifichi chì distingenu a malatia causada da u virus Epstein-Barr da altru SARS, hè pussibile relate:

In a maiò parte di i casi, a forma aguda ùn deve micca trattamentu specifico, è hè trattu di listessa manera cum'è una malatie fredda ordinale.

A maiò parte di a malatia cù u virus Epstein-Barr ùn faci senza cunsiquenzi, u paci rinceru o diventa un survitore latente di u virus. In ogni modu, hè pussibule chì l'infezione sviluppeghja in una forma cruda recurrente o crunale. In rarus cases, hè pussibule di derrota u sistema nervu cintrali, u sviluppu di jade, l'hepatitis.

Chì hè u virus Epstein-Barra?

In quantu ubiquità di a diffusione, è ancu u fattu chì a maiò parte di e persone sperinu a malatia à una età sia, senza mancu esse cunnisciutu, a quistione pò esaltà: hè u virus Epstein-Barr in modu generale perchè è quale hè a causa di tali interessu da parte di i medichi.

U fattu hè chì ancu chì a malatia nnà pò esse cunsideratu micca periculosa è ùn nisuna cunsiquenzi, hè questu virus chì hè assuciatu cù u sviluppu di una quantità di malatie mai seria. Ancu in a maiò parte di i casi chì u paci rinfrescu, però, un prucessu infettuicu infruite pò causà u sviluppu:

Hè degnenu per u fattu chì u sviluppu di certi formi di cancellu hè assuciatu cù stu virus, ignurendu i sintomi di a malatia è pò esse chjucu.

Diagnostu di u virus Epstein-Barr

Di genere, u diagnosticu hè obligatu à u sviluppu di e formi cronii di a malatia cù l'amelence di cumpetite, è in a pianificazione di l'imbarcu.

A analisi nichi, chì ponu indicà l'Epstein-Barr è una altra infezzjoni virali, include:

  1. Pruva di sangue generale. Ci hè una leucocitosoma leve, limfomonocitosi cù i mononuclears atipi, in certi casi - anemia emulitica, una trombocitopenia potenziale o trombocitosi.
  2. Prufessiunale di sangue . Un aumentu in u nivellu di transaminases, LDH è l'altri enzimi è e prutini di a fase aguda hè revelatu.

Per stabilisce u diagnosticu exactu in a presenza di l'indicatori, hè realizatu un ensucatu immunoabsoriente cunzunente per l'Epstein-Barr.