I currenti di Bernard

Per l'anesthesia, u rilassamentu è a ristaurazione di funziunalità, è l'elasticità musulmana, i currenti di Bernard o di currenti didiinnamichi (DDT) sò utilizati. U prucedimentu fisioterapuu hè statu fattu di l'ultimu seculu, ma quì hè unu di i metudi più preziosi di trattamentu.

Indicazioni è contraindicazione à l'usu di i currenti Bernard

A principal area d'applicazione di sta terapia hè e malatie di u sistema musculoskeletu accumpagnatu da u sindromu di u doru. A lista di e indicazioni includenu:

U trattamentu cù currenti di Bernard hè ancu adattatu per a paralisi. L'usu reguleu à longu u tempu di u prucessu vi permette di ritornu gradualmenti a sensibiliità è rinuverà a mobilità di i membri.

Ùn agisce micca i currenti diadiinnitivi in ​​e so malatie:

In u casu ùn deve aduprà a tècnica si avete un pacemaker.

Dispositiu per l'accionamentu di i currenti Bernard

L'apparizione per u prucedimentu pò esse liberamente acquistatu in una farmacevule o una istituzioni medica specializata. I dispusizioni più cumuni sò:

Ricertamenti, s'hè addivintatu pussibuli acquistà brandi straneri di dispusitivi chì producinu currenti diadinuamichi:

U raghju pruduce un currente sinusoïdale pulsate cù una freccia di 50 è 100 Hz. L'essenza di a so azzione hè assai simplice: prima, i musculi in a zona trattata forti sughjettu sottu a influenza di u campu elettromagneticu per un pocu tempu, è da quì più prestu è spessu. Stu mecanismu hè ripetutu à tuttu u tempu di a sessione (10-12 minuti) cù un intervallu di 3-6 seconde, eliminendu u dolore è spasmi. U percorsu sanu di trattamentu (da 6 à 10 ghjorni) permette à ottene un risultu longu.