L'analisi generale di una norma o di sangue

Piuttostu spessu, hè u tipu generale di prucessu di sangue chì hè prescribed to patient, as one preventive. E donne chì eranu preghjonu, sapendu micca questu nantu à u cunsigliu. Dopu tuttu, avianu a piglià parechje volte. Hè bisognu di sciare è acquisto da e norme di un testi di sangue generale.

A norma di l'indicatori di u prucessu di sangue

Tutti i parametri di u prucessu di sangue, chì sò in ligna cù a norma per a donna, ponu esse summarizzati in a tavula:

Indicator Adult women
Hemoglobina 120-140 g / l
Hematocrit 34,3-46,6%
Eritrocchiri 3.7-7.7x1012
U voluminu mediu di caghjunumi di u sangue 78-94 fl
U cuntenutu migru di l'emoglobina in l'eritrozii 26-32 pg
Color metric 0.85-1.15
Reticulocytes 0,2-1,2%
Platelets 180-400x109
Trombote 0,1-0,5%
ESR 2-15 mm / h
Leucocyte 4-9x109
Banjo granulocyte 1-6%
Granuloċiti segmentati 47-72%
Eosinòfili 0-5%
Basòfili 0-1%
Linfocyte 18-40%
Monociti 2-9%
Metamielòlichi micca identifikati
Myelocytes micca identifikati

A norma di ESR in l'analisi generale di u sangue

L'ESR hè una sigla, chì in a so versione sana sona cum'è "norma di sedimentu sedimentu". Stu indicatore hè basatu annantu à u cuntestu di u nùmeru di i sangue di u sangue di u sangue. Per i donne adulti, a norma hè 2-15 mm / h. L'aumentu di l'ESR hè indicativa di prucessi infjammatorii chì si originanu in u corpu. Una eccezzioni pò esse a cundizione di una donna durante u gravidenza. In questu casu, una ESR di micca più di 30 mm / hè permessa.

A rata cungregulare in un testi di sangue generale

Stu indicatore mostra a rapidità di a prublema di u clotting sangue in u coati. Hè impurtante per sapè per deteczione di i patologii di u sangue è di prevene cunsequenze di cunservazione per u paci. A regula hè un periudu di u tempu da dui à cinque minuti. U Pregnant hè unu di i stati di u corpu, in quale duverete deve cura nantu à a coagule di u sangue.

A norma di platelet in u prucessu di sangue

A currispundenza di e platinu in u prucessu di sangue di sangue à a norma hè assai impurtante, postu chì sti celluli pigghianu una parte diretta in u prucessu di a coagulazione di u sangue. A norma di e platinu à una donna adulta hè 180-400x109. In ogni casu, durante a menstruazione è in u gravidenza, u cuntestu di pleistele sò spessu reduzzione. Aumente stu livellu pò cun l'esercitu fisicu attivu.

A norma di leucociti in l'analisi generale di u sangue

A norma di u cuntenutu di leucociti in u sangue per una donna adulescente hè di 4-9x109. L'anormalità pò esse osservatu in i prucessi inflamatorii. Un ingrossu significativu in u nivellu di leucociti pò esse un signu di leucemia. In casu di livellu di i leucociti, pudemu parleremu di l'immunizzioni, l'espansione generale di u corpu, a violazione di u prucessu di hematopoesi. Questu indicatore permette di ghjustificà a presenza è l'intaressu di l'infezzione in u corpu, l'infezzione di parassiti è e reazzioni allergii.

A norma di i linfòciti in l'analisi generale di u sangue

A norma di linfoffiti in l'analisi generale di u sangue hè di 18-40%. A devenza in u largu più grande pò indicà l'asma, a malatia radiculosa, a tuberculosis, a dependenza di droga, l' eliminazione recente da u bile è à e altre cundizione di u corpu. Sì i linfòciti sò abbandunati, pudemu pudemu parlà di u sindromu di l'immunodeficiency avutu, u lupus erythematosus sistémicu , certu tipi di tuberculosi, l'effettu di a radiazione ionizante, etc.

Queste indiciate sò basi è permette di ghjustificà per u vostru sanità. In ogni casu, se truvate anormalità in i vostri risultati, ùn pudere micca scrive à l'alcune di i pazienti, perchè li deviazzii littri pò esse in tutta circustanza. Per sapè da sicuru d'esse sanu sanu, cunsultate un duttore chì pudete stabilisce questu.