Calze Pantyhose

U tempu quandu e so misgiucci sò stati missiuni, diventenu un puntu infieru, perchè nisun omu hà permessu di stà indifferente à un intimu di u vestitu di a donna. Ci hè un abbilitariu di capacità visualmente longu e so pedi, per custruisce una siluette. Di sicuru, l'omi ùn sò micca interessate in a scorcia di cordone nantu à band elàstichi, ma hè un capitu di ciò chì hè sopra. Dimiten u fattu chì e calze sò un uttellu per seduzione, hè impussibile! Per sentu còmpiu in qualchi tempu, i diseggiani anu sviluppatu una versione mejoratu - capretti caproni cun imitazioni calze. Per via di praticità, comodità è attrazziali apparenza, oghji oghji in a forma di meditazioni sò scelti da assai donne di moda.

Tipi di cunte cù imitazioni calze

Nuvelli mudelli di metalli apparentanu cù a presentazione di diseggiani cù una rigularità inghjudica. Se qualchì unsi anni li ghinchi per i meditazioni parechji mudelli retro (straggiata sipurtata nantu à i cadenti, cuntrastanti cù u fondu), è oghje a so diversità spessu facenu difficultà scelta. I mudelli più famosi sò ghjunti, à a basa trasparenti di quale hè untu una larga banda elastica fatta di cordone. Ddi tali mudelli s'assumiglia medichi classic. No menu pocu pupulari è lucazioni, nantu à quale o postu avà hè un patrone di verticale densu. Arrampicannu a perra, si cumprinneru, imitò una bandiera di gomma. Altra opzione - cunte, decoratu in tutta l'aria di stampa, è in a parti suprana - monochrome. Ddi tali mudelli s'assumiglia à i ghjuvelli di i zitelli, ma ùn hè necessariu d'amparà una parti monotone, chì cogliu cù una falda. Ragazzini ragazze ancu parechji pantimedesi in forma di meddi curtichi (ciuttesi). L'imitazioni di u pianu finisci un pocu sopra à u ghjinochju. In certi mudelli, ci hè ancu una cinta imitata.

Eppuru, ùn hè micca una lista completa di ciò chì pò esse cunte in moda cun imitazioni calze.

Cù que toghe pantyhose-calze?

E mette ordinali sò stati nantu à a pierna cù l'aiutu di ligami o bande di gomma di silicuni, chì ùn hè micca assolutu bè cum'è per i chjavi cù i persetti chenchi, ma ùn sò mancanti cuntechje cù un mudellu di calze di questa mancanza. Nisuna preoccupie è sopra à nantu à a bandà elastica! Questa cartulare sparguglia significativamente a varieghja di fanciuti femini chì prefessu a mutandine cù un mudellu di stima in latu di i solitori.

In u passatu, a dimustrazione di capricci di gommate hè stata cunsiderata cum'è un signu di gustu dolce, in liniu cù a vulgarità. Oghje, hè assai sèmplice per sfida à sta frasa. Ùn in ellu perchè u pantimediu pinzò l'arcu, decoru l'imitazioni di bande elasti? Questu significa chì avete bisognu di vede! Per ùn vede ridículu, hè impurtante per sapè ciò chì ponu vèstiti calze. Certamente ùn era micca una falda nantu à u pavone! Eppuru sò mudelli sò cumminati cù fugliali curtite è vestiti, chì pò esse sianu stritte è fughjanti. A strada, cun un vestitu bonu, l'imaghjera torna à esse un pupu coquettish cun nota di sexualità, chì assai attrae ghjovana ghjente. À questu pruvenu puderete sceglie ghjochi di fantasie medichi cun sali, in pioggia o cù un sciccareddu fiore.

Modelli urigginali cù ligame imitazione è medite cunducenu cù short è blazers. Eppuru, mudelli di colore di cose cù una imitazioni à u perceptible di bande elasti si trovanu megliu purtate cusì chì nimu pò vede. E simulà i calze calze caproni precisa un taccu. Cù i piani nantu à u "hairpin", stivali stinci o stivali nijdiggiari femminili, anu vistutu armunesi, ma qualchidunu suggettu di sportiu simplifiche l'imagine.

Quandu si mette in calze-calze, ricordate chì sta stampa ùn hè micca sempre è micca sempre apprupta. Sè à una discoteca o à un partitu di ghjuventù, anu vistutu armuniosi, in un locu d'affari ùn si pò micca capitu.