U zitellu hà fatti in l'excoriazione

U sangue in a sedia di u zitellu hè sempre una scossa o ancu un scontru à i genitori. Ma, ùn importa ciò brutale chì pare mancu, a maiò parte di u zitellu cù un frette cù sangue ùn ùn nè micca indicatu a prisenza di i malatie serii. I ragiunarii per questu puderanu esse diverse, è anu bisognu di esse stabilitu, cunfentente, prima di tuttu, nantu à l'età di u zitellu.

In ogni casu, ùn ignite stu simiculu, è in casu di truvà vini, couture o gocci di sangue in l'excremento di u zitellu, u primu a cosa hè di vede un medico.

Da u tempu à a storia, a maiò parte di i figlioli anu sminuteghjammi inghjustu rectale, chì ùn inveria micca u statu di salute è a cundizione generale di u zitellu. Ma senza assistenza medica, ùn hè impositu di esse chjarificata a causa precisa di questu per noi.

Hè u sangue in i farici di u feu?

Ci sò dui solu e pussibuli di fonti di sangue in l'excremento di un zitellu (cumpresu un zitellu). U primu di queste hè a parte suprana di u sistema digestivu (intestinu piccu è stomacu), u sicondu - e rùbvii secchi di u viaghju gastrointestinali (intestinu grande, rectu è anu).

I sagnardi di i parti supirrii di u trattu gastrointestinali causate cicatrisione di taburete in u negro. L'excrementi negri sò debuli à l'influenza di u ghjocu gasticu à l'emoglobina di u sangue (questu pruduci un cloridrato negru di hematinum). Se un zitellu cù vaddi in u vuccatu hà vomitu, vògliu sarà com'è «cafè» - biancu è cù grani picculi.

Spots o stiglii di sangue rougatifu o scarlet in u banchie hè un signu di sagnu di e parti più bassu di u festu.

Ci hè questi chì quandu ùn hè micca putente di visità visualmente a presenza di sangue in u fessee. Ci hè studii speciali destinati à scuntrari u sangue oculatu in l'excremento di un zitellu. Se u pediatre urdinò à u to figliolu per piglià un analizà per u sangue fugliale, fate cura à a dieta di u zitellu 2 o 3 ghjorni di prima di cullà i fugliale di u studiu. A preparazione improperi pò causà una persona sana sana à avè un risurtatu pusitivu (per esse, avemu revelatu u sangue latenti in u fessee). Per 2-3 ghjorni ùn sianu da a razzione di u carru nignale, i prudutti di carri, cucumari, racina, coliflor. A discontinuazione temporale di drogu antiinflamatorii non-steroidali, acidus ascorbic, preparati di ferru.

A volte, u culore nìvuru di u fugliale, cunzidiratu un signu di pruvucazione da u passa gastrointestinali supra, pò esse pruvucati da u sangue, ma da l'alimentu o di medicina. À pruduzzioni è a preparazione chì facenu tinghje di feme in un corcu scuru, include:

Avemu chì a maiò parte di a presenza di gravidenza gravi, u sagnu rectale ùn hè micca solu un sintimu. U seguite imprecisamente u statu di salute, cumpurtamentu è cundizione generale di u zitellu. Sè avete avvistu indegratu, u zitellu hè cambiante, irritable, ùn dorme bien è manghja, etc. - ùn ùn prisenza micca pè u pediatricu.

Causes di u sangue in a farma di u zitellu

A seguita hè una lista di e cose più cumuni di u sangue in u fugliale di u zitellu:

  1. Fissure di l'anu. U sangue in u taburetu hè luminoso, rossu, "spicchatu" da l'anziane, è micca in i stori. U picciottu culpisci di u dulore durante a difecancia, nantu à u paper toiletu ci sò piddi sanguinichi. A prevenzioni di cracke in l'anu - nutrimentu propiu, prevenzione di stinpi, vita attiva.
  2. Reacci allergica à a prutetta di u latti di vacu o soia. A maiò parte di spessu, hè osservatu dicirra cun razzi di sangue. Se qualchese di sti sintomi sò occuru, cunsultate un duttore immediatamente.
  3. Diarrhea infectiosa.
  4. Pòlipuli juvenili. U polistori sò i crescita nantu à u largu intestinali. In più di u sangue in u fasciulinu, ci sò sintomi: u dulore à l'abdominal, letargia, debuladenza generale, frebba, o altre cambiamentu in u cumpurtamentu o cundizione - vede u tabitu. Prima chì l'ambulanza arriva, ùn deve micca a vostra figliola di manghjà o da beie, nè ùn duverete micca altri medicazione, inclusi antispasmodi è l'analgési.