U zitellu spessu prumessi

Parechji parenti sò inquievuli nantu à u prublema più impurtante. U so figliolu spessu prumessu. Scupremu per quessa chì questu hè questu quì da fà.

Perchè u zitellu spessu prumessi?

I figlioli sò più farted in i primi misi di vita. Questu hè dovutu, sopratuttu à l'immadulità di u viaghju gastrointestinali, è, in cunseguenza, aumentu a pruduzzioni gascula. Spessu spessu chì u zitellu ùn sò micca simpatiche, ma dinò chianci ancu di fà. Forsi li tanki di gas spurtivi li dà cunfortulu. In questu casu, pudete pruvà i medicini carminati, chì reduzanu a taglia di i bombe di gas, facenu per fassi più faciuli. I pediatri sò bè ​​chì anu beni acquistati di e mane accussì, è spessu prescritti à i figlioli di a prima parte di a vita (espumizan, infakol e altri).

Sì un zitellu chì allertatu spessu a pattu, allura a mamma hà bisognu di analizà a so nutrition. Forsi si pò manciate legume o col frescu, chì aumenta a formazione di gasu in u intestinu.

Quante secondu e più maiò di l'età più vechja sò direttamente diretti à ciò chì manghjanu. Tali prudutti, citati prima, cum'è legumi (fasgioli o piddus), colti, manzanas è, in generale, frutti è vegetali freschi, quandu se decomposta in l'intestinu formanu gassi. Inoltre, questu materia chì u zitellu utilizate diversi alimenti. Per esempiu, leghji è frutti sò digeriti rapidamente, è se un zitellu mancianu una pumma prima di a cena, hà da cumincià à digià cù più rapidu in u intestinu, è perchè un altru alimentu pisci più impeditu di passà per l'intestinu, i processi di fermentazione è a formazione di gas.

Chì si u zitellu ùn pare assai?

In principiu, u fattu chì un zitellu salda cù gazicks hè assai bellu, perchè ùn anu accumminate in l'intestini, viulendu u viaghju di ecesi è esprimendu e pareti di u festu. Parechji picciriddi nichi friddi cù puderi, chì hè ancu perfetta nurmale.

Ma quandu u zitellu annunca cù mucus è chianci assai, pò indicà una viulazione di u intestinu, dysbiosis, o ancu infezzione intestinali. In questu casu, hè megliu cunsultà un duttore.