Chinese cherry

Qualchi à quale sta zucca ùn sò micca amici, chì crescenu nantu à l'arburi bassè è cù folla bellusita. Cum'è un zitellu, era assai piacevule à tufà stu cilieghjani - ùn hè micca avè a ghjustificà à scopre è ghjunghje l'arbre. Avori per i so nabbri piantatu è hà postu sta pianta in i so giardini, forsi per un di i nomi famosi - una scienza di i zitelli.

Felted cherry - description

Ci hè chì u nomu "Cinese" ùn hè ancu micca scienza. In fattu, questu chjusu spiccianu hè chjamatu pienu . Solu a casa di nascita di sta pianta - Chine, è da quì si sparse in tempu à tuttu u mondu.

A feltre cherry hè chjamatu da una piccula pubescenza nantu à rimi, lamiti è baga. A varietà t'hà parechji vantaghji, cum'è rendimenti rinuvà dinò, resistenza à i friddi, apparenza di decoru, a prima maturazione di frutti.

U culore di cirasa hè assai piacevule, in particulari perchè mai ghjunghje sfruttate. Inoltre, a ciliegia cinese havi assai pruprietà utili. Cusì in baga, ci hè una grande quantità di carducidìti, vitamini PP è B, è ancu à l'acidi organichi. A vitamina C in circa sentita hè 1,5 volte di più in quessi varietà, è in quantu di cuntenutu di ferru, "supira" manzili.

In più di i propietari di u cunsumadore, a cirasa teni caratteristiche ricunniscenu è quelli arbusti sò spessu prumezione cunfine, frontiere, stati. Sfortunatamente, a pianta ùn pò esse presumata una longa esperanza di vita - di mediu, creci 10 anni. Ma da a pruning rejuvenating questu termini pò esse pruspiratu quasi duie volte.

Cultivazione di cirasa

Se vulete cultivà u bagnu in u vostru situ, sceglite per u so sperimentu terra fertili è neutru àutu cun un bon sistema di drena. Ricurdativi chì una pianta ùn ci piace l'umidità eccessiva - ùn pò micca aduprà micca solu una diminuzione di fruttu, ma à a morte d'un arbulu.

Un cherchez di cirasa o di cirasa chì ci piace assai di u sole, e chicchi sguschi ùn si mette micca. Per fà una bona polinizazione è fruttuera, hè megliu di fà parechji volte è parechji variità nantu à u situ.

I reguli per cura di i ciliegeri corsi sò simplici. L'arbureti ci vole à fertilizà in u piriu immediatu dopu a ferita. Potasio, fosforu, nitrogenu è fertilizzanti organici seranu necessarii. Per evitari l'oxidazione di u tarritoriu, deve esse chiluda una volta cada cinc'anni.

Ogni annu a corona di a pianta deve esse diluya, sughendu una docena di i risorsi più forti. A zucchera di fructosa principià cù 3 anni dopu à a pianta. Da un casu pudete sculaccià circa 4 kilogrammi di racolosa.