Puderaghju a perra in l'arburetu?

Plantate una sola pianta in un altru pò esse assai piacevule. Solu particulari, questa suluzione serà in un giardinu, quandu vulete plantà parechji varietà di manzanas, pèrdie o ciliegie, ma ùn ci hè micca assai spaziu per tutti issi arbuli.

Se dumandate sè stessu per esse possu fà una pira nantu à l'arbureti di manzano o vice versa, i ghjardini-sperimenti cunsigliate per ricurdà una regula simplice: questu ci vole à pona. A succedia solu a più bona azione hè di inoculà un arbre a manzana cù una manzella o ancu un pocu. U solitu cù pira è altri pratiche.

In ogni casu, pudete ancu plantà una piru à l'arburetu. In questu casu, a regula precedente hè in vigore, ma in una forma ligeramente mudificata: i piante chì i frutti sò soghjunati sò piantati nantu à elli cum'è e piante chì i frutti tene l'ossa nantu à elli. Inoltre, ora in i prudutti specializzati è i vignaghjoli, hè pussibule cumprà razziali cunfinanti di piscitelli, chì sò intesu pricisamenti per grafting in una altra pianta.

S'ellu hè permette di cultivà una pira nantu à l'arbureti, perchè ùn puderete plantate a listessa pera, per esempiu, nantu à una carna di muntagna? Malgradu a regula prima, deve esse nutati chì certi ghjunghje rializeghja di pattifichi, sfamatori di sta regula. In ogni modu, un tali arburu ùn durà longu, prima di tuttu, per via di a diffarenza in a struttura di legnu.

Comu sceglie è preparanu e scurturi di scion?

Sapendu cumu per fà una pira nantu à u pummo à a primavera, è chì règuli deve esse segui, puderà cose una verdura sana da una mudedda in pocu anni. U megliu per a vaccinazione hè in u mità di a primavera, à dì a seconda mità d'aprili.

L'scelta di cuttings per u travagliu si deve esse responsabbili. Hè megliu acquistatu in vignaghjoli specialhe o ghjinebriri. L'ottima scelta hè un pruduttu di scion, cut da u latru sur di a curona d'un adultu adultu sanu. In u cuteddu deve 4 a 7 cappi di u biancu, in diametru, ùn deve esse micca u grossu di u lapisinu.

Cuttings ponu esse cutatu è pocu annantu. In questu casu, duveranu stà tenutu in a refrigeratura finu à a primavera. E immediatamenti prima di a vaccinazione serà necessariu di fà un cutru oblicu in u troncu è lasciate durante qualche tempu in una solu chì stimulatesu u crescita.

Cumu puderà propiu una pira nantu à u manzano?

Per fà una succissione di una pera à un arbre, hè necessariu di cunghjuntà e secche di e stampa in u travagliu è di i rami di u duminiu. Per fà questu, cù un cutiddu cutidianu à un angulu, si tagghiau u ramu di u ramu è una di l'estremità di e stagni è pressitu appruntate l'uni à l'altri, firmendu a cinta adhesiva o di cinta. Dopu un pocu tempu, quandu i branchi sò crescenu bè cumu, u materiale di fastening pò esse eliminata.

Ma ancu u cumpletu di tutte e regule è e precautions ùn ponu micca garantu chì a vacuna hè successu. Pudete infurmà quì solu dopu un tempu. In ogni caso, tali i sperimenti in u so stessu giardinu deve esse realizatu almenu perchè hè assai stimulanti. Dunque, se sè ancu dumandatu sese hè pussibule di patticà una piru nantu à l'arbureti è vicinu, vale a pena pruvà.

Invece di qualcosa di nutà chì l'aranciu hè più finicevule, perchè u stazzu di a manzila ùn sianu micca sempre abituati. Per grafting in un periculu hè megliu ripiglià un altru pane è piglia un doppia culti da una sola planta. E si vulete avè u vostru situ in e diverse culturasi crescenu nantu à l'unu arbre, hè megliu per affaccià a vostra scelta in u travagliu di a pira nantu à l'arburu. Sicondu statistiche, in a maiò parte di stu casu, sta vaccinazione finisci cù u successu, se si duverà esse cumprata da tutte e regule.