E bellissimi curtains in u hall - chì faciliu hè di aghjunghje una intemperia à l'internu di u salottu?

U salottu hè u locu centru in a casa, è belli cortini in u palcunale darà l'internu un individualitariu, aiutanu à creà un ambienti di cunsulazione è cumbugliu in a stanza. Hanu de pruteggiri i finestri da l'indichi è di u sole, mentre mantendu l'armunia di u culore è e solu stilisticu di tuttu u disignu.

Cumu si scelta i cortini in u salone?

Soluzione a question di cumu si selezziunate i cortini in u salottu, vi tocca à cuntà l'stile di u salottu, a so suluzione di culore, l'illuminazione è a tessitura di u mobili. I disinfetti muderni offeranu una varietà di scelte per u disignu di i finestri - di i pittura classic da materiale caru à più stili basi o persighjate. Cù l'aiutu di i pussibilità decorating, combining models, combining and draping fabrics, pudete decorate una stanza originale di alcune è stilu di l'internu.

Curtains in the living room with a lambrequin

E bellissimi curtains in a sala di stanza sò fatta cù un lambrequin - una struttura horizontale decorativa di tela, situata in a parti suprema di l'apertura. Hè dùie tipi:

  1. Soft. Hè fatta da tissuti facilmente immubiliati, decoratu cù dilicammi, drape di sfarenti siveri. Per decorazione, raspagghi, festons, braid, ruches sò usati. I Lambrequins utilizzanu belli elementi - svagi, jabots, ligami, tippets.
  2. Hard. Hè custrittu da una tela densa nantu à una basa di tela, a tela possu una forma figurata, decorata cù appliqués, lace.
  3. Cumminsi. Uni una stufa rìgida è elementi arghjidi.

Curtains pisanti in u hall

Classici sò sempre in moda, cusì curtains chi per u salottu di una bella tela spina, stile chjina o pianosa hè dritta da a cornice à u pavimentu - a versione più famosa di u disignu di u vitru. Tali draperi currispondenu perfezziona cù curtainsi trasluzini fatti di l'organza à uce è u tinu, sta versione di u trimuloni aiuta à regulà l'illuminazione di l'abitazione.

U fugliale pò esse ligatu in i dui i marghjulini cù pudori, arcu, attrazziali attraversu culore cuntrastanti o in u listessu matrimoniu, in quale purificati bè ghjè in u hall. Aduprate per materiale densu è lambrequins sò duru o duru. Da i tessuti densi hè pussibule cosessu sti risirvate è mudelli intelligenti da un velvete, velours in stili di un baroccu è rococcu, decoratu cù u douleur, festoons, spazzole.

Curtains in i ghjuvelli in u salone

Particularmenti populari sò cortini nantu à i ghjuvelli in u salottu. Hè colgatu nantu à l'arburatura di plastica o di metalli chì facenu apertu in tùpranu è passendu in a cornice di una forma circular. A causa di a distribuzione uniforme di u materiale, u cortina cascate suavemente uniforme à longu a tilapia verticale. A più grande di a distanza tra u ghjuvelli, u più profunnu u fasgianu. Cintura aperta assai faciule.

E bellissimi curtains in u salottu di i ghjuvelli mirani modelli è stritti, adattati per i soiu di stanzi moderni, basati in u minimalismu. A menudo, tali mudellu di fittiziu si usa in un spazi densu - monochrome o cun un patrone, una distribuzione uniforme di u teatru permette di amandate a bellezza di u tèmpiu stessu. E cortini lumi pò ancu esse attaccati à i ghjuvelli chì utilizanu una basa non-tessera per l'encolheru a cima di u curtain. U risultatu hè una imagina aria di una finestra cun excel luna funziunalità.

Doppiette cortini in u salone

Bianchi belli, sottumessu unu in cima di l'altru è chì rappresentenu una sola komposizione, sò chjamati dè cortini. Puderanu esse cumuzati convenientemente cù forze, picks, lambrequins, fissi nantu à a cornice incù hooks, bisagras, ghjuvelli. Doppiette cortini in a sala di a sala di furnisce amplii opportunità in a variazione di a cumminazione di tessili per i capiglii suprani è inferili. In elli pudete usà un material densu è trasparente. Tessuti, simili à culore, spiegàvismente a sala. A cumminazione di sfumaturi cuntrastanti portanu dinamica è vigoru à a stanza.

Tulle à u palcuscenu

In i prughjetti di disignu mudernu, ci sò spessu solu opzioni per utilizà cum'è draperu di finestalli solu muduli trasversali. U tissu effettuatu hè facilitatu da pulisce, facilità à attache à a cornice, crea lisici, belli fiori. In parechji casi, ombrezza cù tulle trasluzente hè abbastanza per pruteggiri a stanza da a luz di u sole è si scupremu da l'indichi di u sguardu. Particularmente pertinenti sò tali cortini in u palcuscenu per duie Windows, per apertimenti grandi o quandu copre adoreghja in tuttu u muro entero o dui corsi adiacenti. Allora l'internu sguardi volu nuvellu è ùn hè micca sopra à dumicenu cù tessili densi.

Curtains brevi in ​​u salottu

Di certi mudelli di cortina curati sò appruvati per u salottu, chì cortini sò fitte in u salottu cù un balcuni, per a finestra chì si trova u sufettu è a tavola si trova, per glaze panoramica. Sò praticati - ponu esse facilmente elevati è basati cù l'aiutu di cile chì passanu in u tatuu se hè necessariu. I tipi più populari di brevi cortini belli è in u hall:

  1. Francese . Sò dispusizione cresceti di doblegu di semicircular, divisu in seculi. Scèndite di un tela trasparente lenta - tulli, satin, sita, muselina.
  2. L 'austrìacu . Sò rapprisentanu un mantellu solu di tela trasluzente, a parti più nè di quale hè decorata cù pleitini di semicircular. A più doppia si apparisce quandu u cortina si sviluppa.

Curtains romani in u salottu

Boni cortini romani in a stanza in a forma aperta rapprisentanu un tullile finitu sudu di tùnica, mette nantu à una vara. Quandu s'arrivela cun un mekanismu di catena, u teatru hè riaccumpagnatu in parechji rotulamenti horizontale - una nantu à l'altru. Stu mudellu stà prublema è estetica. A versione romana di e tagliolini chjosa à a luce, ma da u sughjettu di u solidu ùn guarda micca. Un vantagiu impurtante di questa mota di cortini hè a so versatilità. U fabricu per elle hè sceltu qualchissia - luminu, densu, monofoniu o cun patrone. In ogni casu, u disignu hè elegante è raffinatu.

Curati filamenti in u hall

Kisei cum'è una cortina nantu à a finestra vede interessanti, crea un sensu di airiness. Hè una corda fina, assemblata in un unicu designu è aghjuntu à a basa di a trena. U filu di cortina in u palcuscenu sò tutte tessili o cù elementi decorattivi sò stati, ponu esse decorati cù perle, perle, perle, penni. Tuttu u cordu in generale pò esse cumpostu strisce, pietre, metalli.

I prudutti ùn sò micca colgate solu cù mudelli streaming, ma ancu decoratu cù lambrequins. Ci sò fàciule di braid in treni, drape, utilizate per tutta a lunghizza o scurciete in certi posti, coseci perfetta formi nantu à a finestra. U paleta di colore di fille cortijani bè in a stanza hè larga - cortina monocroma, cù un mudellu, una transizione di gradienti di toni, monochrome o multicolore.

Stufa di Roller in a sala

I mudelli muderni muderni sò minimi cunsiglii diretti in u disignu. Ùn ci anderanu à pranziari, è quandu si righjistanu cun una catena o corda chì si straccanu in una cornisa especial è ponu accuncià direttamente à u fusu di a finestra, vicinu dirittamenti direttamentu à a parte di u fotò. I persighjate rotulente sò benifichi per una sala situata in u sole uitu.

Hè piacevule d'adopru di sti cortini in a finestra di u ventu per u salottu, per a porta di l'altru, com'è una scelta per i filmati nantu à i finestri. Se un scontru tridimensionale hè appiicatu à u tecido, a cortina pò esse un accentu di l'internu. Pudete utilizà stampigli in paduli, ma in u salottu sò spessu combati cù cortini semi-trasparenti. Averanu aiutari à prutezzione di l'abitazione di u sole di u sole è sopra-terreglie, se hè necessariu, è in un state torciata sò casi invisibili.

Eghje cortini per u salottu - designu

Moderna belli curighieri in u hall sò una dicurazione cumplicata. Anu deve esse ghjustu alleatu cù u stili di designu sceltu per decorare a stanza. Per esempiu, e cortini tipichi in u salottu sò fatte di tessili caru è pisanti, è l'opzioni moderni sò attrati da un designu simplice. In questu casu, a scelta di u culore di i tessili nantu à a finestra devi currisponde à quelli sfumaturi chì sò stati usati in casa. E li curtains fermati sò megliu cumbinati cù tagliere di l'aire.

Curtains in the living room in un stile classico

E bellissimi curtains pè u palcuscenu in u stile classicu avissimu stà à rigalu è restituite. Per i cortini, un tela hè stata utilizata chì mantene a forma silta di lumi o raso, fananu a stanza chjucata. Ind'u spessu, una texture più pesante hè adupratu in forma di velu o velu, cusì ponu omplate a stanza cun cunfortu è facenu più oculta. U fugliale sò stampati monofonii o cù un petit fiore, cù stampi in forma di rombasi, strisci, Damascu. I puritani sò tradiziunati cù curtains transparente fatti di tulu o organza.

I drapes di classi cullettinu i tinglughjuni cilesti, à quarchi sò stati ammulati cù flounces e ruches. Adientu per stu disignu è lambrequini, ci adornanu cù braid, fringe. À l'articulu classicu, sò scelti tùmmari tonalità di tonalità: cremosa, lattina, bulu blu, gris claro. Quandu a stanza hè sustinne in culore naturali, terracotta, beige, sabbia, i culori spremessi sò fitti in u vitru.

Curtains in u hall in un stile mudernu

Curati di designu per u salottu in un stilu mudernu hè distinatu da lacunismu, restraint, funziunalità è decoru minimu. In such interiors i cortini di stili diretti è e formi ponu utilizati: cortini nantu à un ghjuvelli, loops tessili, persone romane o rotale, persi perseguenti verticale. I Windows, decoratu cù un tululu trasluzente in un modu lacconicu, sò ancu apprufessi in a sala di vita muderna - ùn turnaranu micca u centru di attrazione di veduti, ma sò un ideale sfondate per elementi brillanti interni.

In a variaghja di culore, l 'ùmmuli lighjini prevalenu, visualmente espansione l'u spaziu. I tessili sò monofonii o cù un mudellu geomitrali, fiore. E Cornices sò ancu utilizati cuncisely, senza decoru. I megliu per i finestri mudernari sicuru in u nostru filu - cù l'aiutu, pare chì i cortini belleziamente cascanu da u limitu.

Curtains in the living room in the style of Provence

E bellissimi curtains in u hall in u stilu di a Provenza attrae da u primitivismu u grazia rurale. In elli tuttu hè impregnatu cù u calore è u sole di u sudu di Francia. Curtains sò fattu di materiali naturali - cuttuni, lino, chintz. Hè permessu di utilizà densi chjuche, tessili in una cascia o striscia. Stilità di luminosu aghjunghjenu i scheziali tipichi fiurali - rame di rosati, lavanda, rospi, fiori silvestri.

Hè appellu disignu simpaticu per i carti di ruche, arcu, scarfs, fringing e ribbuli. Cellu ci deve esse simplicità com'è possibili, pudete aduprà persone, ma u drapere magnifichi per un such interior sò ingannati. Ideale per a Pruvenza francese sò tanti insaturati, cum'è s'ellu si sfundate in u tonu solidu, cum'è beige, rosa, blu, biancu, lilli.

Curtains per u salottu in u stilu baroccu

E cortese per u barcuni di l'assicuranza uttene l'impresa di ricchezza è pretenzioni, mi sò sulenu. Tali draperi sò fattu di costigliosi beddi cosi - sita naturali, jacquard , satin, damasco, terciò. Frà tutti i culori dispunili palisades - Ruby, verde scuru, prusotto, doratu, marrone. Oghje nantu à u teatru principale hè un ornamentu aplicatu usando u vulite.

U fugliale sò fatti nantu à un furfettinu, cusì a cumulazione adoptenni un fucinante è expressive look. I purità sò intravati à i pleitini multidisciplinari, fissati nantu à i sceglie, tralciati da cordone è cilesti. A cumpusizioni hè necessariamente adornata da u lambrequin più cumplessu cù parechji elementi d'intravessu, scarfi, fringe. L'internu di u baroccu devi esse bellu brillante è chic.