Cane pastorale

U scantu u dedicatu di u Pastore Europeu orientale hè struitu durante l'era soviètica è hè stata utilizata com'è un cane di servizio. Sempre hè cunsideratu una di e razezi più famose per una dedicazione sizioni, intelligenza è affidabilità.

Carattiristicali di a razza U pastore europeu

U pastore di a razza europea d'Urieste hè un cane chì hà una forza forte è musculaire cun un scheletru sustenevule. A linea recta di a volta si forma un angelo quasi angleu cù i peri trascorsi. L'altezza à u spinu hè di circa 70 cm, è i masci sò sopra i femicili. U cane pesa circa 50 kg. U cane vi pare più impunenti è forte, a so testa hè più grande è u so pettu hè più sviluppatu. U cani anu una lana densa fatta cun un sotteru grossu. U standard di a razza permette u culore di pilatu di u pastore europeu orientali negru, u so bagnu, bola, zona grisa è ancu zoned-red.

I caratteristiche distinti di a natura di u Pastore Europeu di l'uccidenti sò durabilità, stanca è attesezza. Sicondu u standard di a razza, u Pastore Europeu Orientale deve à qualunqui tempu pozzu capisce u cumandimu di u so maestru. A difenda u guàrdie di a prupietà, u cane di pècure pò esse valutate senza limitezza è prontità per l'accionamentu. In ogni casu, u cane d'ova ùn devi esse inclinati versu l'aggressione senza mutilazioni.

Stu cani scunteghja i straneri, à i nemichi - senza pietà, ma cù i zitelli hè assai affettuosu è amatori per a famiglia, cun piacè facenu un cumpagnia in ghjochi mobile. Stu cane tranquillo è dignitu pò esse un veru membru di a vostra famiglia. À altri animali, un omu intelligente hà viottu senza cunflittu.

U pastore europeu hè distinatu da un temperatu equilibratu, un sistema nervuali forte, hà un attrachju è intesu agudo, hè silente mentre di travaglià. Eccu i so qualità è l'instinute innate di a guardia sò assai valercii per u serviziu di guardà dog.

Formazione di u Can Pastor europeu orientali

Stu cane intelligente hè eccellente per l'educazione è l'educazione, u volu pò sculpite diverse elementi novi in ​​furmazione. Hè assai affari di saltà, sopra diversi difficultie. Duranti a furmazione, attivà à realizà e diverse funzioni di u patrone, u pastore gasta a so energia in u megliu modu.

Puderete inizià l' educazione di un cucciulu di u Pastore Europeu orientale à l'età di quattru à cinque mesi. Tuttavia, sia pacienza, ricurdendu chì u prucessu di l'educazione hè assai. U ghjinuu è pruprietatu per sente una "manu ferma", cusì u furmulariu deve esse elettu a tacca tarraca, è anch'ellu ponu interessà à u pastore per eseguisce l'cumandamenti. Ùn vulete ubbità micca à u so cumandariu, ma à a so propria volte, è riceve ghjochi da i so studii. L'upbringing è a furmazione sò duverebbe sviluppà solu nantu à u sustegnu, senza punizioni.

Per u patrone, u prucessu di furmazione di u cane sò ancu diventitu. Hè assai impurtante per stabilisce una relazione estrema di u pruprietariu cù u pastore - questu aiutà in furmazione è educà u cane . Inoltre, i pezzi chì crescenu necessanu cumunicà necessariamente cù altri cani per evitari u sviluppu di l'anzilità eterna. Sì u pussibuli u cèdre à marchjà solu in un locu desertu, ci hè a pussibilità chì un cane malintenutu è inturniatu creciarà da u cucciolo, evitendu qualsiasi contactà.

Per u mantenimentu di u Cane di l'Oveste di l'Europa di l'Uvestu, a casa di campagna hà cunciliata ideali, ma hè necessariu di ricurdà chì hè impussibile di stà persistentemente in una catena: pudete cultivà un cane aggressivu è periculoso.

U educazione currettamente di u pastore di l'Europa orientali, avete un guvernu eccuve è guariscenza chì adore a famiglia in quale vive è cura di ella.